Salı, Mayıs 01, 2012

Bitenler ( ve bitemeden çöpe gidenler ) - 4 -


Gene fazla bir şey bitiremedim :/
Dibinde azıcık azıcık kalmış o kadar çok ürün var ki görünce sinir katsayım artıyor ama genede yeni aldıklarımı kullanıyorum :/

Bitenler,
Avon ruj testerları ikiside kaldırılan renklerdi. İyiki almamışım tam boylarını :) renkler bana hiç yakışmadı.

Golden Rose Metallik Eyeliner, anladım ki metalik eyelinerlar bana yakışmıyor, yakışmıycak :) zorlamanın alemi yok pes ediyorum :)

Avon Little Black Dress, bana güzel şeyleri hatırlatan, kokladıkça eskiye götüren bir parfüm bu, yenisi dolapta duruyor :) Bu arada şu an kullandığım ve şimdiye kadar denemiş olduğum Avon parfümleriyle ilgili bir toplu yazı yazmak istiyorum finallerin bitiminde :)

Avon'un renkli nemlendirici demeye bin şahit isteyen ürünü bitemeden çöpü gördü. Yorumu için TIK

Avon Solutions Body Cellu-Sculpt  Vücut kremlerinin olduğu çekmecenin arkalarında kalmış bozulmuş, dibinde çok az kalmış zaten çöpe gitti.

Bu arada artık bitenler yazılarınıda ayda bir kez yazmayı planlıyorum. Böyle çok karışık geldi gözüme :)
Tekrar görüşmek üzere sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok: