Cumartesi, Mayıs 05, 2012

Flormar Terracotta Mat Far


Flormar'ın en sevdiğim far serisi !
Mat demişler bu seriye ama bence hata etmişler. Benim aldığım dört renkten sadece birisi mat ( koyu kahverengi ) diğerleri sedefli yapıda.
Farların kaplarındaki top top duruşuna bayılıyorum :)
Kurabiye gibiler yiyesi geliyor insanın :)


Farların arka fotoğrafını çekerken bişey çok dikkatimi çekti. Sadece krem rengi olan ( m108 ) 4 gram,
diğerleri 5 er gram. Ben hiç bir anlam veremedim bu farklılığa, sizin öneriniz varsa beni aydınlatın lütfen :D


Yukarıda görmüş olduğunuz M108 rengi aydınlatma amacıyla kullanılabilecek en mükemmel farklardan biri.
Simli parıl parıl bir görüntü vermiyor ya da tebeşir matlığı yok. Tam kararında bir aydınlık veriyor.
Elimde aydınlatma amacıyla kullanacağım zibilyon tane far olsada aralarına bunuda kattığım için hiç pişmanlık duymuyorum.


M102 çok tatlı bir turuncu tonu. İtiraf ediyorum ben bunu allık olarak kullanırım diye aldım :))
Ve şimdiye kadarda sadece allık olarak kullandım.
Çok başarılı, kalıcılık ya da renk verme sorunu yaşamadım.


M110, rengine vurulduğum bir far. Hem allık hem far olarak kullandım bu ürünü ve iki durumda da çok memnun kaldım. 


M103 seriden aldığıma pişman olduğum tek far. Size göre bir eksi özellik olabilir mi bilmiyorum ama benim sevmeme nedenim aşırı mat olması. Far olarak nasıl kullanırsam kullanayım sevemedim. Bilmiyorum belki önümüzdeki günlerde yıldızımız barışır :)


Farklı ışık altındaki swatchları böyle.. Hangisini eklesem yazıya diye düşündüm düşündüm karar veremeyince hepsini ekledim :)







Teracotta mat serisindeki farların fiyatı 20 tl.
Şuradan diğer renklerine bakabilir ve sipariş edebilirsiniz.
Sevgiyle kalın :)

6 yorum:

KüçükDünyamınBüyükYansımaları dedi ki...

kerem rengi olan farı ben aydınlatıcı olarak kullanıyorum çok da memnunum

Junkhead dedi ki...

M108 var bende,görevli kızın tavsiyesiyle indirimden almıştım ve iyi ki almışım diyorum. Göz kapağıma tamamen sürüp bol rimel de ekleyince,gözlerim aydınlık ve iyice kocaman oluyor :)) M110 da süpermiş yaaa,böyle sütlü kahve hafif ışıltılı farlara bayılıyorum. Güle güle kullan hepsini de canım ;)

bakimliolmakasktir dedi ki...

m110 a ba-yıl-dımmmm :) en kısa zamanda almayı planlıyorum :)

parfoj dedi ki...

102 ye asik olmus olabilirim o.o

sevda s. dedi ki...

M108 ve M102 çok güzelmiş :)

Unknown dedi ki...

Canım o koyu kahveyi kontor için kullanmalısın bence. Mükemmel sonuç veriyo👍