Salı, Mayıs 22, 2012

Çekiliş tarihini erteliyoruummm :)

Evet saat çekilişimin bitiş tarihi olarak bu günü vermiştim ancaaakk final haftası olduğunu hiç düşünmemiştim :) Malum 71 katılımcının linklerini tek tek kontrol edip çekilişi gerçekleştirmek baya zamanımı alıcak bir iş. Bu sebeple çekilişi 5 Haziran tarihine erteliyerek affınıza sığınıyorum :) Bu süre içinde çekilişe katılımlar devam edebilir. Hemen akabinde de yeni bir çekilişin müjdesini veriyorum şimdiden. Önümüzdeki bu iki hafta içinde pek buralarda olamıyacağım ama daha önceden yazıp ileri tarihler için programladığım yazılar sizlerle olucak ;) Sevgiyle kalııınn

2 yorum:

B. dedi ki...

sınavlarında başarılar. organik'i geçeceksin hissediyorum :)

Adsız dedi ki...

Başarılar, ayrıca çekiliş tarihinin ertelendiği çok iyi oldu:)