Cumartesi, Mayıs 19, 2012

The Body Shop Tea Tree Cilt Temizleyici Tonik


Bu ürün benim ilk ve tek toniğim :) 
( gül suyunu saymazsak :)
Bir kere daha anladım ki böyle tonik, maske, temizleyici jel vs. vs. hiç bana göre değil. İlk aldığım günler çok hevesliyim artık düzenli olarak kullanırım diyorum ama yok en fazla 2 hafta sonra düzen bozuluyor. 
Bu tonikte yine büyük bir hevesle aldığım ama şimdilerde ayda yılda bir kullandığım ürünler sınıfına girdi.




Hikaye kısmını geçip ürün yorumlarıma gelecek olursak, 
Kesinlikle kuru ciltlerin uzak durması gereken bir ürün. Hatta normal ciltler bile denemesin bence çünkü bariz bir şekilde kurutuyor cildi ama yağlı ciltlerin çok seveceğini düşünüyorum.

Nasıl bir faydasını görüyorsun derseniz. Yüzümdeki makyajı temizleyip, suyla yıkadıktan sonra bu toniği kullandığımda makyaj kalıntılarının pamuğa geçtiğini görüyorum. Temizlemeye yardımcı olduğu bir gerçek.

Bu serinin vaadlerinden biriside bildiğiniz gibi cilt lekelerinin görünümünü hafifleteceği yönünde ama ben bu seriden denediğim hiç bir üründe o etkiyi göremedim. 

Hani bazen yüzümüzde minik sivilcemsi kırmızılıklar çıkar, bilirsiniz ki o yarın büyüyüp kocaman bişi olucak ve konuştuğunuz herkesin bakışları o noktaya odaklanıcak XD işte onların üzerinde kullandığınızda bariz bir şekilde yatıştıklarını görüyorsunuz hatta bazen sivilce oluşumunun önüne bile geçtikleri söylenebilir ;) Ama tabi ki mucize beklememek gerek, ben ayda yılda bir yüzümün bir köşesinde çıkan sivilceler için uyguladım bu yöntemi.

İçeriğine baktığımızda çok zararlı denebilecek bişey yok. 
Paraben içermiyor. Denatürize edilmiş alkol ve doğal yağlar içeriyor.
Ürün raftayken dibinde pudramsı birşey biriktiğini görüyorsunuz ki kendisi mısır nişastasıymış, bu nedenle çalkalayıp kullanmak gerekiyor.

Ürün 250 ml, fiyatı tam emin olmamakla birlikte 24 tl 
Bugünlükte benden bu kadar sevgiyle kalın :)




2 yorum:

sevda s. dedi ki...

Denemek lazım ama La Roche Effactlar toniğini tavsiye ederim çok güzel bir tonik :)

Jsjs kdksks dedi ki...

Bu da güzel bir tonik, çok ferah ferah yapıyor bendeki de yeni bitti yazacağım yazısını ama tekrar alır mıyım şüpheli ama aladabilirim =)