Cuma, Mayıs 25, 2012

Oriflame Nature Secrets Duş Jelleri


Banyoda rengarenk, mis kokulu duş jellerinin dizili olması beni çok mutlu ediyor :)
Bunlarıda sırf görünüşleri için almıştım, elime ulaşan koliyi açtığımda ise nefis kokularına bayılmıştım.
Banyoda kokuları sadece çıkana kadar kalsada beni mutlu etmeye yetiyor açıkçası. 
En çok sol baştaki mangoluyu beğeniyorum, yaz günlerine çok iyi gidicek bi kokusu var ;)

Benim için tek eksi yönleri fazla köpürmemeleri, Bu birazda kişisel beklentilerle ilgili elbette. Ben banyonun içi  köpük kaplı olsun isteyenlerdenim :)
Mayıs ayı katalogunda 7.90 tl ye alabilirsiniz bu duş jellerini, bendekilerin miktarı 400 ml idi ama bu ayki katalogtakiler gördüğüm kadarıyla 250 ml. Niye böyle bir fark var anlamadım ama neyse..:)
Bu arada seride bir de lavantalısı bulunuyor ama ben lavanta kokusundan pek hoşlanmadığım için almayı düşünmedim.
Sevgiyle kalıınnn

Hiç yorum yok: