Pazartesi, Mayıs 21, 2012

Loreal Infallible Farlar



Selam güzeller :)
Son zamanlarda makyaj bloglarında çok sık rastladığımız bir ürünle karşınızdayım bugün. 
Öncelikle ön etiket kısmını neden fotoğraflamadığımdan bahsetmek istiyorum. Malesef Watsons ve Gratis gibi mağazalar kozmetik ürünlerinin çalınmasına karşın üzerlerine manyetik şerit yapıştırıyorlar. Ürünü aldığımızda da o şeriti çekiştirerek ürünün üzerinden çıkarıyorlar. Malum benim aldığım farlarında tam etiketlerinin üzerine yapıştırmışlar ve şeridi sökerken üzerleri yarı etiketi kalkmış, yapış yapış bir hal aldı. Arka kısmına yapıştırsalar böyle bir sorun olmucak ama işte... 


Kapları sevimli :) 
Cam değil plastikler bu arada








Benim aldığım renkler Magnetic Purple ve Sahara Treasure.
İkiside şahane renkler

Gelin görün ki kalıcılık sıfır. Bazsız olarak kullandığımda çizgilenme olmuyor ama renk 2-3 saate kalmadan uçuyor sanki göz kapağımdan. Malum fotoğraflardanda anladığınız üzere katlanan göz kapaklarım var benim, bu farı uyguladığımda direk katlanan kısımda bulaşmalar oluyor, yaptığım göz makyajıda boşa gidiyor.Bazla kullandığımda bir sorun yaşamadım 7-8 saat renkler uçmadan, bulaşmadan kaldı göz kapağımda. 
Bir arada farı tek başına uygulayıp üzerine toz far geçmeyi denedim ama kalıcılık adına hiç bir faydası olmadı. 



Farklı ışık altında swatchları böyle,
İki rengede bayıldım ben. Özellikle mor dumanlı göz makyajları yapmayı çok seven biri olarak Magnetic Purple'a aşık oldum. Sahara Treasure biraz fazla ışıltılı gibi dursada gözde o kadar dikkat çekmiyor.
Bir de seride dikkatimi çeken Burning Black rengi vardı ama standda inceleyince evdeki paint potlarımdan birine çok benzediğini fark edip almadım. Size tavsiye edebileceğim renklerden biri ;)







Siz ne düşünüyorsunuz bu farlar hakkında? 
Özellikle deneyen arkadaşlardan yorum bekliyorum :)
Sevgiyle kalın...



7 yorum:

bakimliolmakasktir dedi ki...

merhabalar simyaser :)
ben de bunun hourglass beige ini kullanıyorum ama far bazı olarak kullanıyorum açıkçası, far olarakta kullandım ama uçtuğunu farketmedim ben :S yani kalıcıydı gayet.

Unknown dedi ki...

sahara treasure bende de var. bu moru alsam mı diye düşündüm ama sahara t. çizgilendi bende de. göz kapaklarım benim de şu monolid denenlerden malesef. çok güzel duruyor mor da alsam mı acaba diyorum yeniden. :)

Junkhead dedi ki...

Güle güle kullan canım ;) Bende de Purple obsession ve Eternal black var. İkisinin de rengine bayılıyorum ama bir türlü kullanmak nasip olamadı :D

Unknown dedi ki...

bakimliolmakasktir, teşekürler yorumun için, sanırım birazda benim göz kapaklarımdan kaynaklanıyor. Senin gibi kalıcı olduğunu söyleyen çok kişi var gerçekten. Acaba renkten renge farklılık mı gösteriyor, merak ediyorum açıkçası.

dofa dofa, evet bende farların yapısını duruşunu çok sevdim ama ah şu kalıcılık problemi olmasaydı her şey çok güzel olacaktı :( Ben her şeye rağmen al derim canım, far bazıyla kullanırsan eğer çok güzel bi sonuç elde edersin :)

Özgecim teşekür ederimm :) yorumlarını merak ediyorum umarım denersin en kısa zamanda :) yarın mesela :)

özge dedi ki...

bende iki rengini kullanıyorum canım,çok memnunum:)

B. dedi ki...

birisi sana soru sormuş formspring'ten :)

Unknown dedi ki...

özgecim peki teşekürler ;)

B. baktım ama göremedim canım :))