Pazar, Mayıs 13, 2012

...Unutulmayan Filmler...

Bloğumu uzun zamandır takip ediyorsanız eğer benim nasıl bir korku filmi düşkünü olduğumu bilirsiniz :) Eskiden sık sık korku filmleri başlığını güncelliyordum ama bu sıralar pek film izleyemediğimden unutuyorum malesef. Ama merak edenlere şunu söyleyebilirim ki yakında güzel yazılar gelicek ;)

Bugün daha farklı bişey yapıp unutamadığım, izledikten sonra uzuuun bir süre etkisinde kaldığım, hatta hayat görüşümü bi tık olsun değiştiren filmlerden bahsetmek istedim.

İlki The Shawshank Redemption / Esaretin Bedeli (1994-ABD)



Korku seni tutsak eder, umut ise özgür kılar…
Umut iyi bir şeydir, belki de en iyi şey ve iyi şeyler asla ölmez.


İşte benim unutamadığım film ve unutamadığım replik. Kaç kere izledim bu filmi hatırlamıyorum ama uzun süre etkisinde kaldığım bir gerçek. Eminim ki çoğumuz izlemiştir ama olur ya gözünden kaçan varsa kesinlikle izlesin derim. Ben bu filmi izledikten sonra yönetmeni Frank Darabont'un ve baş rol oyuncusu Tim Robbins'in tüm filmlerini izlemiştim :) ne kadar beğendiğimi anlatacak başka kelime bulamıyorum açıkçası...


Diğeri 3 İdiots (2009- Hindistan)



All is well  =)

Bollywood filmlerini sever misiniz?
Ben sevmezdim... taa ki bu filmi izleyene kadar :)
Dram, komedi, korku, aksiyon ne isterseniz var bu filmde. 
Başrol oyuncusu olarak gördüğümüz Aamir Khan yanılmıyorsam aynı zamanda filmin yönetmeni ve izlediğim diğer filmlerinide göz önünde bulundurarak kendisini çok başarılı bulduğumu söyleyebilirim.

Filmlerden kısa bir özet geçsem hoş olurdu ama çok üşendim :)
Her ikiside tavsiyemdir, izleyin derim ;)
Keyifli pazarlar 

Sevgiyle kalın

2 yorum:

bakimliolmakasktir dedi ki...

en en en sevdiğim iki film :)

Unknown dedi ki...

wuw benimde ;D