Pazartesi, Mayıs 14, 2012

Avon 3 in 1 Makyaj temizleyici, Tonik, Nemlendirici


Aslında bu tarz köpürmeyen jel formunda temizleyicileri pek tercih etmiyorum ama nasıl olduysa bol miktarda stok yapmışım. Bu hafta boyunca temizleyici ürünlerden bahsetmeyi düşünüyorum ve ilk Avon 'un bu üçü bir arada ürünüyle başlıyorum :)

Genele baktığımızda Avon'un cilt bakım ürünlerini başarılı bulmadığım bir gerçek ama bu ürüne söyleyecek olumsuz tek yorumum etkinliği ile değil içeriğiyle ilgili.

 Gerçekten vaad edildiği gibi temizleme, nemlendirme ve tonikleme işlemlerini yerine getirebilen bir ürün ( tabi eğer çok kuru bir cildiniz yoksa ) ve bana sorarsanız kesinlikle kullanıldıktan sonra cilt durulanmalı.

Temizleme konusunda waterproof ürünleri çıkarabilecek kadar başarılı olmasada günlük makyajı ( rimel hariç ) kolaylıkla temizleyebiliyor. Bence tam bir tatil ürünü bu :) Bir haftalık kısa dönem tatillerde atın çantanıza başka bir şeye ihtiyacınız yok :)

İçeriğini merak edenleriniz var biliyorum :) Kısaca bahsetmem gerekirse, gliserin, alkol türevleri, sodyum lauryl sülfat, EDTA, aloe vera - zencefil özleri ve bir paraben türevi olan metil paraben içeriyor. Bitince tekrar almayışımın tek sebebi SLS içermesi olacak...

200 ml lik bu ürünün fiyatı indirim dönemlerinde 3-4 tl civarında. 
Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok: