Perşembe, Mayıs 17, 2012

Avon Mega Impact Ruj - Pink Pop


Daha önce hiç bloğumda Avon klasik serideki rujlara yer vermemiş olmama şaşırdım doğrusu.
Malum blog neredeyse bir Avon bloğuna dönüştü ve aslında benim en sevdiğim ürünleri rujları. 
Yukarıda görmüş olduğunuz bebeklere yer vereceğim önümüzdeki günlerde :)


Pink pop benim mega impact serisinden sahip olduğum tek renk. Bunun sebebi ise sanırım bu serinin kalıcılığını daha zayıf bulmam. 


Renk tek kelimeyle şahane!
İçerisinde altın sarısı ışıltıları olan tatlı bir pembe tonu. 
Işıltılar 24k serisine nazaran daha kabul edilebilir boyutta :)
Klasik serideki sparkling warm rengine çok çok çok benziyor. Yalnızca onda renk daha yoğun, ışıltılar daha az. Bana sorarsanız dudakta hiç bir farkları yok :)


Mega impact rujlar kataloglarda sıklıkla indirime giriyorlar. Ben 10 tl gibi bir fiyata almıştım.
Yarın tekrar görüşmek üzere sevgiyle kalın :)

3 yorum:

cicibebe dedi ki...

ben bu rujları hiç sevmiyorum çünkü ne renk edindiysem hepsi çıt diye kırıldı eridi yamuldu bişi oldu :(

Unknown dedi ki...

aaa çok şaşırdım
ben nefret ederim öyle rujun kırılmasından, kabına çarpmasından felan ama bunların hiç birinde öyle bir sorun yaşamadım, biraz şans galiba :)

Unknown dedi ki...

bu ne güzel bi renktir böyle yaa:)