Salı, Mayıs 08, 2012

Oriflame Nail Polish Corrector Pen


Çok büyük beklentilerle almıştım bu ürünü :)
Sanırım bu yüzden biraz hayal kırıklığına uğradım.
Oje sürdüğünüzde yaptığınız hataları bir sürüşte ortadan kaldıran sihirli bir ürün bekledim sanırım ama bu ürünün asla öyle bir başarısı olmadığı gerçek.

Bildiğiniz asetonlu kalem.....
Uç kısmı ( ki orasının keçe olması gerekiyor ) aşırı derecede sert. Yani bunu derime sürteceğime oje kalıntılarını kazırım daha iyi.




Arka kısmında bir de yedek başlığı bulunuyor.


Bana sorarsanız çok gereksiz bir ürün.
Makyaj dolabınızda boş yere ürün kalabalığı :)
Yani bunla yapmak istediğiniz şeyi 1 damla aseton ve 1 adet kulak pamuğu ile kolaylıkla yapabilirsiniz.
Çok mu yüklendim bu ürüne bilmiyorum ama alalı neredeyse bir sene oluyor ve ben sadece bir kere denemek için kullanmışım. Her şeyi bir kenara bırakalım, kullanmaya bile üşenilecek bir ürün benim açımdan :)
Neyse daha fazla nefretimi yansıtmayayım bloğuma 
Sevgiyle kalın.

2 yorum:

EZGİ dedi ki...

tatlım bu ürün bende de var.ilk aldığımda kullandığımda pişman olmuştum ama kullandıkça içindeki asetonumsu ama aseton olmayan o sıvı inanılmaz güzel temizliyor tırnak kenarlarındakini. 1 kullanımda değil de biraz daha kullan sonra yorumla bence. beğeneceğine eminim.

Unknown dedi ki...

ezgicim yorumun için teşekür ederim :) senin için tekrar deneyeceğim :)