Cuma, Mayıs 04, 2012

Trendyol Saat Alışverişi :)



Geçtiğimiz ayın 19 unda okuldan gelmiş yorgun argın pc başında otururken sevgili Lydia'nın bloğunda pek sevimli bir saat gördüm ve vuruldum kendisine :) Lydia'nında tavsiyesiyle Casio marka kadranında sevimli bir fiyonk figürü olan saati attım sepetime :) Siteye bir göz atayım derken vintage bilekliklerimle çok uyumlu olacağını düşündüğüm Chiccy saati gördüm :) onuda almasam olmazdı.




Özellikle yazın çok sık kullanacağım bu saati :)
Yalnız bir ara saatçiye götürüp kordon boyutunu ayarlatsam iyi olacak, Şuan benim kalınca bileklerimin bile ikisi sığabilecek boyutta.











Chiccy saatimi bu kadar seveceğimi düşünmemiştim ama görünce bayıldım :)









Kordonundaki bu detaylar çok hoşuma gitti :)

Siz nasıl buldunuz saatlerimi ?

9 yorum:

★nasli_ dedi ki...

çok güzelleeer güle güle kullan balım :)

www.nzlsyn.blogspot.com

Junkhead dedi ki...

Güle güle kullan canım ;) Ben 2.sini daha çok beğendim .

Nasilgiysem dedi ki...

OOo tahmin ettiğimden de güzelmiş :D

Güle güle kullan simyasercim.

Nasıl GiyseM? Ne SürseM?

Unknown dedi ki...

naslı teşekür ederim :)

özgecim teşekürler, açıkçası bende onu daha çok sevdim :)

lydiacım çok teşekürler :))

bakimliolmakasktir dedi ki...

ikiside çok hoş ama casio olana bayıldım o tür saatleri çoook seviyorum :)

özge dedi ki...

güzel günlerde kullan tatlım, motifli olanı çok beğendim dediğin gibi vintage bilekliklerle süper olur,bende saat manyağıyım her gördüğüm saati alasım geliyor:)

Unknown dedi ki...

bakimliolmakasktir, teşekürler :)

özgecim teşekür ederim, bende saatlere taktım son günlerde :) bütçem el verdikçe beğendiklerimi alıyorum :)

pembe fiyonk dedi ki...

güle güle kullan çok güzeller:)

Unknown dedi ki...

canım ikisine de ayrı ayrı bayıldım güle güle kullan çok ciciler:)