Çarşamba, Mayıs 09, 2012

Flormar Oje Kurutucu Sprey


Flormar kioksunda oje alışverişi sırasında görevli bayan tavsiye etmişti bu ürünü.
Aslında ben sonucu biliyordum bilmesinede gene de bir ihtimal dedim ve aldım.

Muhakkak çok sevenleri ya da başarılı bulanları vardır, bilemiyorum ama benim gözlemlerime göre ojenin kurumasına %10 luk bir etki anca yapıyor. Fazla sıkayım daha etkili olsun derseniz tırnak etrafındaki deriniz basınç etkisiyle acımaya başlıyor haliyle kızarıyor.

Az önce Flormar'ın online satış sitesine baktım. Ürün için ojenizi anında kurutur ve bir kaç saniyede fiksler yazmışlar :D yok öyle bi dünya.

Benim için çok çok gereksiz bir ürün ve bu sebeple elim gitmiyor, bitiremiyorum.
Bunun yerine kurutucu ya da parlatıcı top fluo kullandığımda çok daha başarılı sonuç elde edebiliyorum


Ürün 400 ml, uzun süre gidiyor. Fiyatı 9.25tl 
Bir de 150 ml'lik olanı var onunda fiyatı 7.00tl

1 yorum:

benimadımkırmızı dedi ki...

Ben de bi heves almıştım bunu hem de büyük boyunu, aldığım gibi de duruyor. .Eğer çabuk kurutan mucize bişey istersen China Glaze Fast Forward tavsiye ederim, ben onu aldıktan sonra gözüm bişey görmez oldu