Pazar, Mayıs 06, 2012

Oriflame Makyaj Fırçaları


Oriflame fırçalar üzülerek söylüyorum ki benim için sınıfta kaldılar.
Katalogta çok güzel görünüyorlar ve çok da güzel anlatılıyorlar ama işin aslı öyle değil.


Yelpaze fırça kılları çok seyrek ve sert. Hiç bir işe yaramıyor desem yalan olmaz.


Allık fırçası sanırım şimdiye kadar kullandığım en kötü makyaj fırçası.
Bunun yerine kendi saçlarımla allık sürmeye çalışsam eminim ki daha başarılı olurum :D
Kılları çok sert ve her kullanımda muhakkak kırılıyorlar. 
Bir kaç kere yıkadım da kendisini ve her seferinde simsiyah boya aktı. Halbuki katalogta gerçek kıldan yapıldığı yazıyordu. Ozaman bu boyada neyin nesi diye düşünmedim değil.
Yukarıdaki fotoğrafada dikkat ederseniz fırça eğik :/


Çift taraflı far fırçasının bir tarafı, farı göz kapağına yerleştirmek için kullanılan klasik yassı fırçalardan, diğer tarafı ise aplikatör :/ Ben aplikatör kısmını hiç takmadım bile zaten. Diğer ucu ise her kullanımdan 10-15 kılı göz kapağımda bıraktığı için artık elime bile alasım gelmiyor. Halbuki içlerinde en yumuşak ve güzel kılları olan fırça bu.



Çift taraflı kapatıcı - ruj fırçası ise eh işte denebilir. Bir çok markada bu tarz bir fırça bulabilmek mümkün zaten. Bir özelliği yok bana kalırsa.




Far karıştırma fırçası ise seriden alınmaya değer tek fırça. Fiyat performans açısından düşünüldüğünde güzel. Bu fiyata bu tip bir fırça bulabilmek pek mümkün değil. Avon'da da yok bildiğiniz gibi. Daha pahalı markalardan almadan önce bu fırça alınıp ufak denemeler yapılabilir.

Sanırım seride almadığım iki fırça daha var; pudra ve fondöten fırçaları. Asla almayı düşünmüyorum :D

Okuduklarınız tamamen benim kendi görüş ve deneyimlerim. Bu konuda objektif olduğumdan artık şüpheniz yoktur sanırım :) 3 yıldır blog yazıyorum ve tarafsızlığımı net bir şekilde gösterebildiğimi düşünüyorum.

Yarın başka bir yazıyla görülmek üzere, sevgiyle kalın :)

3 yorum:

Unknown dedi ki...

ya bende oriflame fırçaları denemeye niyetlenmiştim bu kadar kötülerse hiç gerek yok çok saol canım bu post için.Sadece blending fırçasını alacam.

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Hadi yaaa üzüldüm :( Bende far ve karıştırma fırçası var, ne döküldü ne başka birşey oldu. İkisi de ki özellikle far fırçası hem yumuşacık hem de çok kullanışlı. Farklı fabrikalarda mı üretildiler acaba :S sormak lazım...

bakimliolmakasktir dedi ki...

merhaba ben de bir ödülünüz var :)