Çarşamba, Mayıs 23, 2012

MİM : Çok yönlü blogger ödülü :)

Sevgili bakımlı olmak aşıktır bloğunun sahibesi beni mimlemiş ve bu ödüle layık görmüş çoook teşekür ediyorum kendisine :) Baya uzun zaman oldu mimleneli ama anca... :)
Kendimle ilgili 7 gerçekten bahsetmem gerekiyor sanırım 
Huumm bi düşünelim :)



1- İnatçıyım :) Bilirsiniz, oğlak burcununda en belirgin özelliklerinden birisidir.
2- Kolay kolay vazgeçmem :) Aklıma bişey düşerse aradan 5 yıl geçsede 10 yıl geçsede onu gerçekleştirmek için her yolu denerim.
3- Simetri sıkıntım var biraz :) Şimdilerde çok hafifledi ama eskiden boş boş duvara baktığımda bile duvar kağıdının desenlerinin simetrik olmaması beni huzursuz ediyordu :D
4- Hayat felsefem Einstein'ın bir sözünde gizlidir. ''Mutlu olmak istiyorsan bir amaca bağlan; insanlara ya da eşyalara değil'' 
5- Burger King'i çooookk seviyoruumm gelsin kaloriler XD
6-Daha önceki yazılarımdan da bildiğiniz gibi korku sineması tutkunuyum 
7- Son bir yıldır ayakkabı-çanta çılgınlığım aldı başını gidiyor =)

Görüşmek üzere sevgiyle kalın

1 yorum:

bakimliolmakasktir dedi ki...

teşekkür ederim canım cevapladığın için :)))
bu arada ben de burger hastasıyımmmm :)