Cuma, Nisan 27, 2012

Avon Clear Skin Akneye Meyilli Ciltler için Cilt Tonunu Düzgünleştiren Kapatıcı

Avon neden böyle uzun isimlerle bizi bunaltır ki :/ Bildiğimiz renkli nemlendirici bu.
Başlığı yazarken ben yoruldum.


Kataloglarda hala bulunup bulunmadığından emin değilim ama bu serideki ürünler dönem dönem katalogta boy gösteriyorlar.
Ben ne yazık ki memnun kalamadım kendisinden.
Peeling sonrası bir makyajımda bunu kullandığımda etkisi korkunçtu. Traş sonrası yüzüne kolonya sürmüş karşı cins gibi hissettim kendimi. Verdiği yanma hissine 5 dakikadan fazla dayanamayıp yıkadım :/
Diğer günlerde denediğimde ise verdiği görüntüyü sevemedim.
Sanki yüzüm 3 gündür su görmemiş gibi kirli görünüyordu.
Kısacası yıldızımız pek barışmadı kendisiyle :/


Bugünlük benden bu kadar :)
Sevgiyle kalın...

1 yorum:

Judgest dedi ki...

Bu zımbırtıyı maalesef ben de kullandım ve sonuç hüsran :( Temiz ve nemlendirilmiş yüzüme uyguladım,yüzümde herhangi bir soyulma ve pullanma olmamasına rağmen fırça ile sürürken resmen soyuldum ve arkadaşı çöpe davaet ettim!!!