Perşembe, Nisan 12, 2012

Gabrini Allıklar

202 - 201 - 203
Gabrini markasıyla tanışmam oje setleri sayesinde oldu. Daha sonra merak edip diğer ürünlerinide denemek istedim ama Ankara'da bildiğim hiç bir kozmetikçide ürünlerine rastlamadım. Bende e-satış sitesinden bir kaç ürününü sipariş ederek aldım. Allıklarada bu sayede sahip olmuş oldum. Yalnız kargomun elime ulaşması çok sorunlu olmuştu. Sipariş verdikten 10 gün sonra ve ben 3 adet uyarı maili atınca ürünlerim elime ulaşabildiler. Gecikmenin sebebi olarakta web sitelerinin çöktüğünü, sipariş bilgilerine ulaşamadıklarını söylemişlerdi :/

202
E-satış sitesi şu sıralar güncellenmekteymiş bu nedenle link koymuyorum. Ben bu ürünleri alırken sitede ürünlere ait fotoğraflarda renkler hiç anlaşılmıyordu. Sanırım renk seçimim biraz rastgele oldu ama genede memnun kaldım. Umarım güncellenen sitede böyle sorunlar yaşanmaz.
İçlerinde en beğendiğim 202 numaralı allık oldu. Çok güzel bir pembe-şeftali tonu. 
Hafif sedefli bir yapıya sahip


201 numarası fotoğraftakinden bir ton daha koyu, sürüldüğü anda yüze canlılık katan bir pembe. Tamamiyle mat.


Çekmecemde turuncu tonlarında bir sürü allık olmasına rağmen 203 numaralı bu allığın yeri bambaşka. 
Biz kozmetik meraklıları turuncunun pembenin her tonunu almak isteriz ama çoğunun yanaktaki duruşu ayırt edilemez bile. Ancak bu renk gerçekten farklı.


Elimin üzerindeki swatchları böyle...



Genel olarak değerlendirmem gerekirse; renklerinin güzelliğiyle benden tam not aldılar. Pigmentasyonları bir hayli yüksek. Biraz tozutma problemleri var ve çok kalıcı oldukları söylenemez. Birde sürerken burnunuza buram buram gelen ancak gün içinde fark edilmeyen bir kokuları var (yoğun gece kremleri gibi kokuyorlar :/ )

7 gram olan bu allıklar talc ve paraben türevi içeriyor. Sitesindeki fiyatları ben alırken 10tl idi, güncellenen yeni sitede ne olur bilemiyorum. 
Sevgiyle kalın :)

2 yorum:

cecilia dedi ki...

çok güzel renkler, bitirmesi zor ama allık görünce dayanamıyorumm :) güzel günlerde kullan ;)

Unknown dedi ki...

cecilia, aynen allık diyince akan sular duruyor ama bitirmesi imkansız gibi geliyor gözüme :) teşekür ederim