Perşembe, Nisan 05, 2012

--Protect Pan--


Baktıkça ''aahh bitselerde kurtulsam.'' dediğim fotoğrafı görüyorsunuz yukarda. Zira bunlar bitmeden yenileri alınmayacak ;)

Eyüp Sabri Tuncer el ve vücut kremlerinden bir indirim döneminde 8 set aldığımı yazmıştım yanılmıyorsam. İşte yukardaki kremlerde o bedbaht alışverişten kalma. Kısa sürede bitirmek ve yeni kremlere kavuşmak dileğiyle yazıyorum bu satırları :)

Oriflame Oxygen Boost nemlendirici ve göz çevresi kremi ile ilgili yorumlarımı daha önce yazmıştım, blogda bulabilirsiniz. İkisindende verim alamadım. Bittikleri gün çok mesut olacağım :)

Pastel Silky Touch pudra , daha önce söylemişmiydim bilmiyorum. Ben pudra insanıyım :) ayda bir pudra bitirirebilme kapasitesine sahibim. Bu yüzden bu pudrayıda kolaylıkla bitirebileceğime inanıyorum. Ama kesinlikle tekrar almayacağım bir ürün. Nedeni, ilerleyen günlerde gelecek yorum yazısıyla birlikte açıklanacaktır ;)

Oriflame Powershine Ruj, ışıltısını ve rengini çok sevdiğim bir ruj ama o kavun kokusu yok muuu :( 1.6 gramcık bu rujun çabucak biteceğini düşünüp mutlu oluyorum şuan. Powershine rujun yanında siyah kaplı bir ruj daha var fotoğrafta. Oda Oriflame'ın bir koleksiyonuyla çıkan nude tonlarda bir ruj. Severek kullandım ama artık bitsin, sıkıldım.

Beverly Hills Anastasia Lash Lifting Mascara ; sanırım bir Sephora alışverişinde denemem için verilmişti. 3 ml lik deneme boyu bir ürün ama baya uzun süre gidiyor. Kirpiklere doğal bir dolgunluk veriyor ama daha ağır basan özelliği çok güzel bir uzunluk vermesi. Tekrar alabilrim ama sıra gelir mi bilmiyorum.

Avon Anew Concealer , bu ürünle ilgili yorumlarım yakında sizlerle olucak ;)

Oriflame Studio Artist Concealer , yazısı için tııkk

En kısa zamanda bomboş kutularını görmeniz umuduyla :)
sevgiyle kalın...


2 yorum:

özge dedi ki...

hayırlı olsun canım, umarım bitirebilirsin bunları :) görelim boş kutuları biran önce..

Unknown dedi ki...

inşallah canım :)