Pazartesi, Nisan 23, 2012

Oriflame Very me Clickit { Lipgloss - Eyeliner }


Oriflame very me serisi ürünleri gerek kaplarının minik ve sevimli olmasıyla, gerek gençlere yönelik makyaj ürünleri olmasıyla beni kendine çekiyor. Hele de bu clickit serisiyle...

Seride lip gloss, eyeliner, concealer, lip stain, rimel ve  parfüm çeşitleri bulunuyor. En güzel yanlarıysa kolaylıkla çantada taşınabilecek, her yerde her zaman uygulanabilecek ve fazla yer kaplamıyacak ambalajları olması. İstediğiniz iki ürünü tercihinize göre birleştirebilme olanağı sunmasıda büyük avantaj. Rimel-concealer ya da  lip gloss-parfüm ikilileri zor anlarda kurtarıcı olabilir ;)

Benim ikilim lipgloss-eyeliner.


Fotoğraflarda gördüğünüz 3.5 ml lik minicik dudak parlatıcısı Rasberry rengi.
Çok hoş meyveli bir kokuya sahip.
Uygulaması kolay, içerisindeki aplikatör tam kararında uygulama sağlıyor.
Fotoğraflarda  da gördüğünüz gibi minik ışıltılar içeriyor ama dudadığınıza sürdüğünüzde hissetmiyorsunuz, rahatsız edecek boyutta değiller.
Bir gloss tan beklenmeyecek kadar kalıcı olduğunu düşünüyorum.





Eyelinera gelecek olursak,
Uygulaması çok kolay bir eyeliner bu, makyaja yeni başlayanlar bile incecik fırçası sayesinde kolaylıkla uygulayabilir. Bununla birlikte siyahının tonuda çok güzel.
Tek kusuru, -ki bence en önemlilerinden biri- kalıcı olmaması. Gün içinde makyajlı olduğunuzu unutup elinizle  dokunduğunuzda vay halinize :)


Clickitlerin diğer çeşitlerinide denermiyorum bilmiyorum ama denersem mutlaka blogta yer veririm.
Serideki concealer, lip gloss, rimel, eyeliner ve rimellerin fiyatı indirim döneminde 7.90 tl. 
Parfümler yanlış görmediysem 16.90 tl.
Herhangi iki ürün aldığınızda ortadaki birleştirici kısım hediye ediliyor.

Sevgiyle kalın :)


2 yorum:

Jsjs kdksks dedi ki...

ben de eyelinerı almıştım memnunum incecik fırçasından ama benimki 1-2 ayda pıhtılaştı neden oldu anlamadım ama memnundum yani :(

Unknown dedi ki...

bence lip staini mutlaka ve mutlaka denemelisin :) okadar mükemmel bir ürünki. istersen 500 liraya ruj al bukadar kalıcı ve doğal olamaz. sabah şıp diye sürüyorum akşam hala orda. ki benim dudak yalama ve yeme alışkanlıklarım var ona rağmen duruyor. peçeteyle silsen bile çıkmıyor. eve gelince sabunla yıka hemen çıkıyor :)