Pazartesi, Nisan 23, 2012

Pastel Ruj

Eminim ki çoğumuzun hatırladıkça gülümsediği bir makyaja başlama hikayesi vardır. Bu rujda benim hikayemin baş kahramanı :) 


Ben kendimi bildim bileli bu ruj hep annemin çekmecesinde vardır. Kabı, rengi hiç değişmez, bittikçe yenisi alınır. 
Simyaser de ilkokul çağlarına gelince her sabah makyaj masasının önünde bu ruju süren annesine özenir. Rimel, göz kalemi, fondöten hiç biri ilgisini çekmez :) sadece bu ruja odaklanır. Bir iki kere sürmeye yeltenir ama annesi engel olur ''biraz büyü bakalım'' der :) Simyaser annesinin evde olmadığı bir gün  gizlice makyaj masasının önünde bitiverir.  Ruju dibine kadar kabından çıkarır ve sürmeye çalışır :) Ama hiç hesaba katmadığı bir şey olur ve ruj kırılır... Panikle ruju kabına tıkıştırayım derken makyaj masasını, halıyı, krem rengi yatak örtüsünü batırır :)) Akşam eve gelen anne gördüğü manzarayla şaşkına döner. Simyaser utanır, kızarır, ne diyeceğini bilemez. Bikaç gün sonra annesi eve pembe renkli bi dudak kremiyle döner ''bu senin olsun, dikkatli kullan, evi batırma'' der, Simyaser çok mutlu olsada aklının bir köşesinde o turuncu renkli ruj hep kalır :))

İşte bu da benim hikayem 
^_^




Yapısıyla ilgili fazla bir şey söylemeyeceğim. Hatıralarımıza istinaden kendisine torpil geçiyorum :)
Klasik bir ruj yapısına ve kokusuna sahip






Pastel rujların çok fazla renk seçeneği bulunuyor. Mutlaka göz atmanızı tavsiye ederim.
Ürün 5 gram fiyatı 6-7 lira 

Sevgiyle kalın :)

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Ayni hatiralara sahibim :) bir de vepa vardi ve onun sedefli pembesi gibi hicbiryerde bulamadım/ pastel 29 disinda. Ki dunyanin en riskli rengidir :) pastel ambalajindan matlasmasina kaar her seyiyle favorim ah bir de cabuk bozulmasa...sertlesmese hep tazeligini korusa