Cumartesi, Eylül 25, 2010

Avon Solutions Body Cellu-Sculpt

Bu ürünü alalı neredeyse 3 ay oluyor ve ben hala bitiremedim, ne bereketliymiş yahu. Bir çok bayan Avonun bu tarz ürünlerine karşı önyargılı. Bunun en büyük sebebi olarakta ürünlerin kullanımı sonrasında karşılaşılan kötü deneyimler gösteriliyor, ancak ne kendimde ne çevremde avon ürünleriyle ilgili kötü bir deneyim yaşamadım. Bu yüzden endişelenmeden ürünlerini kullanıyorum.

Daha öncede bir kaç yerde bahsetmiştim, bundan 2-3 yıl önce 105 kilo olan simyaser şu sıralar 60-65 lerde seyrediyor. Hızla kilo verdiğim zamanlarda bu tarz inceltici, selülit önleyici kremler kullanmamıştım ama son 4-5 aydır kullanıyorum. Bu tarz ürünlerin mucize yarattığı söylenemez. Cilde ne kadar inceltici krem sürersek sürelim düzenli spor, sağlıklı beslenme, bol su tüketme ve düzenli uykuyu hayatımıza katmadıkça bir faydası olmayacaktır.

Gelelim bu ürüne, kullanım şekli olarak günde iki kez masaj yaparak bacaklara uygulanması söyleniyor ama ben tabiki buna uyamadım:) İki günde bir duştan sonra üst bacaklarımın arka kısmına en az 20dk masaj yaparak uyguladım, asla sürüp öylece bırakmadım. Uygulama sırasında ve yarım saat sonrasına kadar bacaklarda bir serinlik hissediliyor, ben sevdim bu serinliği:) bu amaçla kullanılan bazı ürünlerin ciltte yanma yaptığını okumuştum, ben bunda öyle bir problem yaşamadım. Uygulamanın ertesi günü bacaklarda bir kaşıntı oluyor ama rahatsız edecek derecede değil, bunun sebebinide bi türlü anlayamadım ama dolaşımı hızlandıyor olmasına yoruyorum.

Sonuçlara gelince; benim gözlemlerime göre selülitlerde %20 lik bir azalma var. Daha düzenli kullansaydım daha mı iyi olurdu yoksa alerji yapabilirmiydi ya da kaşıntı artarmıydı bilemiyorum. Ama bu şekilde kullanımla elde ettiğim sonuç budur. Selülitleri bi nebze olsun azaltmak isteyenlere tavsiye ederim.

şimdilik benden bu kadar sorularınızı ve yorumlarınızı beklemedeyim, sevgiyle kalın...


4 yorum:

mihrace dedi ki...

bu ürünü ben de beğeniyorum. selülit problemim yok ama bakım için ara sıra kullanıyorum. tek kullanımda bile daha pürüzsüz ve sağlıklı bir görünüm veriyor. bikaç gün kullansan farkı görüyosun. selülit problemi olan arkadaşım da oldukça fark gördü. ay hangi çekmecedeydi benimki, çıkarayım da kullanayım birazcık hihi:D

Unknown dedi ki...

mihrace katılıyorum yorumlarına ;) peki sizdede kullanımın ertesi gününde bir kaşıntı oluyor muydu?

mihrace dedi ki...

evet bende de bolca masaj yaptığım zaman batma/kaşınma gibi bi his oluyo. ama rahatsız edecek derecede değil. ben de kremin işe yaramasına yoruyorum bu durumu. hassas ciltli olduğum için bende yanma, tahriş yapmayan krem yok gibi zaten:/

ama şu mentollü serinletici etki süper, ilk kullandığımda noluyo ya:P demiştim hahah:D

Unknown dedi ki...

bende şaşırmıştım bi :D bazıları sevmiyor kokusunu ama ben bayılıyorum hehe