Çarşamba, Eylül 29, 2010

Avon Solutions Body Liquid Bra Lifting Gel- Göğüs bölgesi için sıkılaştırıcı

Avon Solutions body serisinin en memnun kaldığım ürünüdür kendileri. Denediğim diğer iki ürün vasatken bu ürünün bu kadar başarılı olması şaşırtıcı.





Avon, düzenli kullanımda göğüs bölgesini toparladığını, cilt tonunu düzgünleştirdiğini söylemiş.

Ben bu ürünü 2 hafta kadar kullandım. Bu süre bile toparlanmaya yetti, daha sonra düzenli kullanmayı bıraktım. Haftada bir aklıma gelirse kullanıyorum. Düzenli kullanmayı bırakınca eski haline geri döner dedim ama dönmedi. Özellikle hamilelik sonrasında emzirme dönemide geçtikten sonra bu ürünün kullanılmasını tavsiye ederim. Kısa zamanda kesin çözüm daha ne isteyelim.

Tekrar görüşmek üzere sevgiyle kalın...

7 yorum:

B. dedi ki...

Bloguna hoş geldin simyaser. :) Çok iyi ettin yazmaya başlayarak tekrar.

Bu göğüs toparlayıcının fiyatını hatırlıyor musun? Sen bir temsilciden mi alıyosun? adı da hoşmuş, liquid bra.

Unknown dedi ki...

teşekkür ediyorum :) mutlu ettin beni.
bu ürün normalde 32 lira ama sık sık %50 indirime giriyor 16 liraya alabilirsiniz. ben de avon temsilcisiyim ama satmıyorum, sadece kendim için sipariş veriyorum, böylesi daha rahat oluyor.
evet liquid bra ^_^

tatabey dedi ki...

peki göğüsleri küçültüyor mu?

tatabey dedi ki...

peki göğüsleri küçültüyor mu?

Unknown dedi ki...

hayır ben küçültme gibi bi etkisini görmedim.

B. dedi ki...

kısmet bugüneymiş, sonunda sipariş veriyorum :)

Unknown dedi ki...

B. bir buçuk yıl sonra :) kısmetinde varmış canım :)