Pazar, Eylül 26, 2010

Avon Solutions Body Stretchmark24 Line Reducing Treatment-çatlak görünümünü düzgünleştirici

Avon un selülitli bölgeleri biçimlendirici kremiyle birlikte almıştım bu ürünü, hatta bir de gögüs bölgesi için toparlayıcı jel almıştım onunla ilgili deneyimlerimide bir sonraki yazım da anlatmayı planlıyorum.



Avon bu ürünü çatlak görünümünü düzgünleştireceğini söylemiş ama ben hiç bir faydasını görmedim. Bir krem için aşırı derecede akışkan bir yapısı var, en azından pompalı bir şişeye koysalarmış daha rahat kullanabilirdik.

Kilo aldığım dönemlerde bel bölgemde oluşan çatlaklar kilo verdikçe kendi kendine toparlanmaya başladı, sanırım yaşımın küçük olmasınında bu durumdaki payı büyük. Ne yazık ki tamamen yok olmadılar, bu nedenle bu tarz ürünleri kullanmaya başladım. Denediğim son ürün olmayacak tabiki, ancak avon bu ürünüyle benden sınıfta kaldı.
Başka yorumlarda görüşmek üzre sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok: