Cuma, Temmuz 24, 2009

watsons

Watsons mağazalarını severim özellikle cicili bicili ürünleri olsun, duş jelleri olsun beğenirim; ama çoook kızgınım watsonsa. Artık bir çoğunuz benim Ankara da yaşadığımı biliyorsunuzdur.



Gelin görün ki Ankara da tek bir tane watsons var ve gitmek istediğimde iki buçuk saat yol gitmek zorunda kalıyorum. Bu sıcaklarda iki buçuk saatlik yolu çekemeyeceğim için elbette gitmiyorum, gidemiyorum. Ankara daki şubesi Panora alışveriş merkezinde iyide neden Panora, Ankara nın en işlek alışveriş merkezi Ankamall dururken neden Ankara'nın bir ucunda açıyorlar bu şubeyi anlayamıyorum. İnşallah yetkili birileri burayı okurda artık benim gibi sıkıntı çekenler için bir çözüm bulurlar. Ankamall olmasa bile hiç değilse Ankara nın bir diğer ucundaki Ankara forum ve Antares alışveriş merkezlerinde de görmek istiyoruz watsons'u. Eminim ki çok şey istemiyorumdur.

13 yorum:

Hayatın Ressamı dedi ki...

merhaba
yeni buldum bloğunuzu.
size katılıyorum çünkü ben daha watsonsa gidemedim dahi .ama oradan almak istediklerimi listeledim.umarım enyakın zamanda ya ankamall2 yada anteres'e açılır.

Unknown dedi ki...

hoşgeldin sihirli eller :)
kim bilir bizler gibi şikayetçi kaç kişi var. diliyorum en kısa zamanda farkına varırlar.

Esra Renkli Bir Hayat dedi ki...

watsonla ilgili söylemek istediğim bişey var kendi markasıyla ürettiği ürünler çok fazla kimyasal içeriyor ğarabenin her çeşidi var ürünlerde el kremleri ve vücud kremleri öle bence o markanın ürünlerini pek kullanmayın ..

Unknown dedi ki...

evet watsons kendi ürettiği ürünleriyle çok başarısız kullandığı zararlı maddeler önemsenmeyecek gibi değil. ancak rimmel markalı ürünlerin Türkiye de sadece watsons da bulunması, özellikle seyehatlerde çok işime yarayan minicik kutuları, ıslak mendillerini ve cicili bicili ürünlerini sevmem nedeniyle watsons arada uğramayı ihmal etmeyeceğim mağazalardan.

Esra Renkli Bir Hayat dedi ki...

bende yaz tatilimde izmir forum bornovada şöle bi dolaştım watsonu o minicik kutuları bende sevdim kozmetik fiyatlarını kıyaslayamadım diğer mağazalardan ama değişik pratik ürünleride var watsonun şu rengi değişen lip balmlardan aldım turuncu olanı watson ürünlerinde kimyasaldan bahsedip gidip lip balm aldım :)

Unknown dedi ki...

bende bu aralar bi uğramak istiyorum ama bu yazıyı yazdığımdan beri hala gidemedim benim için watsonsa gitmek şehirler arası yolculuk yapmak gibi :)kozmetik fiyatları genelde her yerle aynı ama bazen hiçbiryerde olmayan indirimler yapıyorlar mesela rimmel markasının şu şu ürünlerinde %30 indirim, ya da loreal in şu şu ürünlerinde %40 indirim gibi işte o zaman takdir ediyorum watsonsu. lip balmlarına bayılırım ben severek kullanıyorum ama inş ondada zararlı kimyasallar kullanmamışlardır, dudak bu sonuçta... sende güle güle kullan cnm:)

Esra Renkli Bir Hayat dedi ki...

saol canım tatilde kullanayım diye aldım güneş korumasıda var.
sen de inşallah en kısa zamanda bir watson çıkarması yaparsın :)

pofiş♥ dedi ki...

yaaaa işte benim gibi düşünen birilerini gördüüm için çok mutlu oldum...bende ankaralıyım ve bende gidemiorum hatta watsons bir sürü bişeyim var ama hepsi istanbuldan alma oraya gitttim de adım başı watsons çünkü koca ankara da 1 tane o daa taaaaaaaaa bilmem kimin bilmem neresin de töbee töbeee

Unknown dedi ki...

aaah canım aah sorma watsons alışverişi bizim için şehirler arası yolculuk gibi sağolsunlar tek şubeyi açmayı akıl etmişler neyseki...

bakimliolmakasktir dedi ki...

canım ankara da ankamall de de mağaza açıldı bilmiyorum haberin var mı hatta bir çok yerde açıldı umarım forumda da açılır bize çok yakın açılırsa müdavimi olurum :)

Unknown dedi ki...

bakimliolmakasktir, evet canım haberim var :) Neredeyse 3 yıl önce yazmışım bu yazıyı =) ne zor günlerdi 2 ruj için Panora' ya gidiyordum XD Bu arada Watsons'un ve kozmetik sektörünün 3 yıldaki gelişim hızı beni dehşete düşürdü şuan. Forum'ada açılması yakındır ama Gratis gelse daha güzel olmaz mı? :))

bakimliolmakasktir dedi ki...

tabi yazının tarihine hiç bakmamıştım :) 3 yıl önce pek makyajla kozmetikle alakam olmadığı için pek aramıyordum ben watsons gratis ama yetkililer burdan sesimizi duysun ve foruma da açsınlar :)))

Unknown dedi ki...

kesinlikle katılıyorum canım bizim için ne kadar yakın olsa o kadar iyi tabi ki ;))