Salı, Temmuz 21, 2009

Sıkıcı bir günün getirdikleri

inanılmaz sıkıcı bir gün...

neden bilmiyorum bugün hiç bir şeyden zevk almadım, gülümsemeyi bile beceremedim doğru düzgün. Eve geldim bari bir korku filmi izliyeyim de kendime geliyeyim dedim ama yok filmi yarıda kestim ki bunda filmin etkiside büyüktü. friday the 13th bizdeki ismiyse 13. gün.




filmi tarif edecek kelime bulamıyorum aslında bildiğimiz korku klasiği bir grup genç kampa gidiyor maskeli katilimiz tarafından değişik yöntemlerle öldürülüyorlar. ama korku sahneleri inanılmaz başarısız geldi bana. onun dışında bir korku filmine fazla gelicek derecede erotizm içeriyor.
eee bu filmide bırakınca kilo almayı göze alarak mutfağa attım kendimi. yeter ki moralim düzelsin bahanesiyle sıvadım kolları aparatif bir şeyler yapayım dedim. uzun süredir mutfağa girip yemek yapmayınca yabancılaşmışım, unutmuşum eşyaların yerini:) dile kolay tam 1.5 yıl oldu ben diyete başlayalı ve yaklaşık 30 kilodan fazla vereli (daha sonra bir de diyet üzerine mi başlık açayım ne:) neyse milföy den aşağıda görmüş olduğunuz gül böreklerinden yapıverdim alabileceğim tüm kalorileri göze alarak indirdim mideye:) itiraf edeyim bloğa koyma niyetim olmasaydı asla böle süslemezdim bu tabağı ama her şey sizlere daha güzel bir sunum yapabilmek için;)



tahmin edebileceğiniz gibi moral bozukluğu felan kalmadı. şimdilik bu kadar yakında daha eğlenceli yazılarla görüşmek üzere...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Bencede canın sıkkın olduğunda bir uğraş bulup seni mutlu edicek şeyler yapmak en güzeli :)

D dedi ki...

Börekler nefis görünüyor afiyet olsun. Korku filminin kötüsü de çok kötü oluyor ya :D

Unknown dedi ki...

sinirlikebelek kesinlikle öyle:)
fragariac sağol canım evet ya o ne filmdi öle bidaha asla;)

Özge dedi ki...

30 kilo mu dedin, hem de 1.5 yılda!!! Tebrik ediyorum, azmine, iradene hayran kaldım. Diyet hikâyeni okumak isterim.

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim özge hala kilo vermeye devam ettiğim için zayıflama öykümü ilerde yazayım dedim ama yakında oda sizlerle:)