Pazartesi, Temmuz 20, 2009

clean&clear peeling özellikli yüz temizleme jeli



Cildimiz için en doğru temizleyiciyi bulmak malesef zor iş. Bende hala arayış içerisindeyim. Cildimde pek normal bir cilt sayılmaz yağlı bir cildim var ama özellikle t bölgem aşırı yağlı. Anlayacağınız yağ küpüne batmış çıkmış gibi bir şey:) buna rağmen kolay kolay sivilce yapmayan bir cilt. sivilce olmayınca kurtuldum sanmayın burun bölgemdeki siyah noktalarla cebeleşip duruyorum. işte bu sorunlar için değişik ürünler deniyorum sürekli. bunlardan biride clean&clear ın bu peeling özellikli yüz temizleme jeli. bu ürünü alalı 8 ay kadar oldu aldığım yerdeki bayan her gün kullanabileceğimi söylemişti. ilk hafta aralalıksız kullandım diyebilirim ama şöle bir etkisi var minicik bir sivilceniz dahi olsa onu hemen yüze dağıtıyor ve çoğalmasına neden oluyor yani bende bile sivilce çıkarttırdığı için tebrik ediyorum kendisini:) bu etkisini görünce bende sadece burnumdaki siyah noktalarımın üstünde kullandım. evet bu konuda oldukça başarılı düzenli kullanımda siyah noktalarda gözle görülür düzeyde azalma gözleniyor ama kökten çözüm değil tabi ki kullanmayı bırakınca eski haline dönüyor malesef. 13 liraya bulabileceğiniz bu ürün sadece siyah noktalar olan bölgede başarılı denebilir...

2 yorum:

ANTİGONE dedi ki...

Ben Garnier Saf&Temiz 3'ü 1 arada kullanıyorum ve inanılmaz memnunum. Tabii cilt tipine göre değişebilir. Ama son zamanlarda çok kişiden bu ürünü duymaya başladım. Tavsiye ederim, kullanıp görüşlerini paylaşırsan da çok sevinirim ;))

Unknown dedi ki...

ehhe garnier in 3'ü 1 arada ürününü kullanmak bir türlü nasip olmadı. iyiki hatırlattın. büyük hevesle almıştım ama daha doğru düzgün kullanmadan eve gelen bir arkadaşım 'aaa bu reklamlardaki temizleyici değil mi deniyim ben bunu' deyip aldı götürdü :) o gün bu gündür hep aklımda yine alıp deniycem en kısa zamanda yazarım canım ama ilk izlenimler iyidi yani sivilce, kızarıklık vs. gibi bir sorun yaşamadım.