Salı, Temmuz 28, 2009

Avon Advance Techniques düşleştirici balm ve bukle belirginleştirici likit jöle

saçlarımla uğraşmak benim için tam bir kabus. istediğim gibi şekil almazlar bir türlü, alsalar bile yapmaya uğraştığım süre kadar bile bozulmadan duramazlar. Vücudumda en barışık olmadığım yer desem yeridir:) eee tabi onlar bana inatsa bende onlara inat bütün kimyasalları boca ediyorum kafama. hem beslenip yumuşamaları için hem elektriklenmemeleri için hem kullandığım maşadan ve düzleştiriciden zarar görmemeleri için bir çok şey sürmek zorunda kalıyorum. kalın telli, dalgalı ama aşırı elektriklenen saçlara sahibim bununla birlikte b12 ve demir eksikliğinden dolayı fazlaca dökülüyorlar. Anlayacağınız durum vahim ama merak etmeyin simyaser duruma el koydu vitamin iğneleri ve ilaçlarla dökülmeyi durdurmaya başladı bile. aah bir de şu iğneler yüzünden kilo alıcam korkusu olmasa daha rahat edicek ama...
aaay konudan ne kadar sapmışım çenem düştü gene. aslında bugün sizlere avon'un şu iki ürününden bahsedicektim.



ilki bu düzleştirici balm. tek başına kullandığınızda eğer benim gibi kalın telli ve elektriklenen saçlara sahipseniz pek bir işe yaramıyor. Ancak nemli saçlara bu ürünü uygulayıp, saçları bir güzel kurutup ardından düzleştiriciyle düzleştirmeye başladığınızda ürünün faydasını görüyosunuz. Düzleştirme çok daha kolay hale geliyor. o inatçı ve hırçın saçlar kendini kuzu kuzu düzleştiriciye teslim ediyor. Bir güzelliği daha saçları gerçekten ısıya karşı koruyor. Eminim ki bir çok genç kızın derdi benim gibi elektriklenen saçlara sahip olmaktır. Bu ürün o konudada benden tam not aldı. Saçlarımı düzleştirdikten sonra arkadaşlarla buluşmaya gitmiştim ve herkes hayret bugün saçların elektriklenmiyo demişlerdi :D birlikte çekindiğimiz fotolara felanda dikkatli dikkatli bakıp durmuştum evet elektriklenmemişti:P ee tabi tahmin edeceğiniz gibi bir güzel depoladım bu balm dan

ve diğer ürün avonun aynı serisinden bukle belirginleştirici likit jöle. Hani diyabetik insanlar ve diyet yapan hanımlar için hurmadan yapılan çikolatalar vardır. Normal çikolataların yanında çok masum kalırlar bu da öle bir ürün normal jöleye nazaran oldukça hafif oldukça masum ama jöle işte. o nedenle pek sevmedim bu ürünü. çok kıvırcık saçlarda iyi sonuç verebilir. Örneğin benim hafif bonus olan canım arkadaşım bu üründen oldukça memnun. Fiyat olarak bu iki üründe oldukça uygun. Normalde fiyatları 12 lira ancak indirimlerde yarı fiyatına alınabilinecek ürünler.
aslında benim evden acil çıkmam gerektiği zamanlarda kurtarıcım diyebilirim. Ama saçımı yapmaya 15 dk kadar zamanım varsa ve bukle yapıcaksam elime bile almıyorum. daha iyi görüntü elde ettiğim, bukle belirginleştirici çözümler için bir daha ki sefere görüşmek üzere..:)

10 yorum:

Esra Renkli Bir Hayat dedi ki...

canım o likit jöle bendede var indirimli bir zamanında almıştım benim saçlarım düzdür ama köpükle uçlara hafif dalga verebiliyorum bu köpükle dalgalandırma işleminden sonra kabaran ve belirginleşmeyen buklelere hafif likt bu jöle ile destek yapınca hoş bir görüntü oluyor diğer jöleler gibi sertleşmiyor .bide saçını sıkı sıkı toplayıp at kuyruğu yağınca üstlerinin düzgün ve parlak durması için az miktarı elime alıp hafif hafif uyguluyorum saçlarım daha parlak ve düzgün duruyor topu topu iki kez yaptım bunu ama bu iş için iyi bir ürün .
Şİmdi yeni avon katalogunda saç şekillendirici krem var onu alıcam acaba bu krem senin ilk anlattığın kremle aynımı ben düzleştirici değilde bukle belirginleştirici krem diye hatırlıyorum ama yanlış ürün almamayayım sonra..

Unknown dedi ki...

esroşum likit jöleden memnun kaldıysan ilk anlattığım kremden kesin memnun kalırsın bence. bahsettiğin krem k13 deyse henüz bakmadım o kataloğa ama k12deyse hiç görmedim bahsettiğin krem hangi sayfada canım...

Esra Renkli Bir Hayat dedi ki...

canım sen söyledikten sonra tekrar baktım senin tanıttığın düzleştirme işleminden önce kullanılıyor benim almayı düşündüğümde saçı şekillendirmede kullanılıyor yani bu tarz avonun 2 farklı ürünü var ama ben jöleden gerçekten memnunum :)

Unknown dedi ki...

hmm anladm cnm var ewt var öle bir ürün daha ama ben denemedim:( bakalım sen dene önerirsen bende alırım:)

La Ligne Noir dedi ki...

bu ürünü şimdi katalogta bulabilir miyiz ben göremedim de ? (:

Unknown dedi ki...

positive sanıyorum yılbaşı kataloğundan sonra kaldırılan ürünlerdendi bunlarda bende son 2 katalogta yoktu die hatırlıyorum;) belki avoncu teyzelerin ellinde kıyıda köşede bulabilirsin ya da takip edersen belki kataloğa yeniden girebilir. umarım bulabilirsin...

B. dedi ki...

Simyaser, blogunu ilk kez gördüm ve sevdim. Uzun zamandır yazamamışsın. Yaz ama.. Değerlendirmeler perfecto.

Saçlarının b12 ve demir eksikliği yüzünden döküldüğünü nasıl anladın? Bir tahlil sonucunda mı?

Unknown dedi ki...

B. beğenmene sevindim canım yeniden yazmayı çok istiyorum ama yetişemiyorum bi türlü. yakında bi düzene koymayı planlıyorum ;) saç dökülmelerim için bi kaç dermatoloğa göründüm hepsinin ilk yaptığı şey kan tahlili oldu ve dökülmelerin en büyük sebebinin b12 ile demir ekliği olduğu söylendi. önümüzdeki ayın 10 unda kontrole gidicem bakalım gelişme var mı...

B. dedi ki...

Takibe alalım ki yazmaya başlayınca haberimiz olsun. :)

28 yaşındayım, cilt bakımı ve makyaj konusunda seninle aynı seviyedeyim. :) Yalın dilini ve tamamen objektif olduğu hissedilen değerlendirmelerini çok sevdim. Tahminimce benim saçlarım da aynı sebepten dökülüyor, tahlil sonucu eksik görülen b12 ve demiri iğneyle mi takviye ettiniz? Bir de yazı isteğinde bulunabilir miyiz, mesela body shop c vitamini serisi değerlendirmesi?

Unknown dedi ki...

B. teşekür ederim, yorumlarım hem cinslerime faydalı oldukça çok mutlu oluyorum :) evet b12 vitamini, öncelikle bir hafta boyunca hergün, daha sonra haftada 1 ve son olarak ayda bir iğne ile takviye edildi, ayda birlere hala devam ediyorum. demir içinse hap kullandım ama en fazla 6 ay kullanmam gerektiği söylendi. 6 ay sonrasında kullanmayı bıraktım. body shop c vitamini serisinin yenilendiğini duymuşsundur canım, benim body shop taki en sevdiğim serilerden biriydi, eminim yenilenmiş seride başarılıdır ama denemeden bişey demiyeyim canım. yeni yazılarımda özellikle yer vereceğim ;) özellikle görmek istediğin yorumları bana bildirmen yeterli..