Cuma, Temmuz 10, 2009

Obama bu ne hal :S

aaah kızlar aaah çok dertliyim. Sabahten beri bloğuma yazmaya karar verdiğim yazıyı yazmak amacıyla bilgisayarın başındayım ama sürekli bir engel sürekli bir boşa zaman geçirme derken bir haber sitesinde az sonra ekleyeceğim fotoğrafı gördüm işte o an benim yıkıldığım andır...



Şimdi soruyorum size kızlar; Amerika Birleşik Devletlerinin devlet başkanı bunu yapıyorsa bizim sokak başlarında toplaşıp etrafı fıldır fıldır gözleriyle yiyen türk erkekleri ne yapmaz?
Bu pozun üstüne söylesem daha çok şey söylerim ancak içimden söylemek bile gelmiyor artık... Fotoğrafın yanlış açıdan çekilmiş bir şansızlık olduğuna inanmak istiyor ve aynı zamanda sayın obama'nın eşiyle iyi bir kavga etmesini diliyorken bu yazıyıda saçımı başımı yolmuş bir vaziyette bitiriyorum.:S

2 yorum:

Beauty Love dedi ki...

Haha resmi gördüğümden beri gülüyorum :)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Sarkozy nasıl da gülmüş... :)görmemiştim bunu.