Cumartesi, Temmuz 18, 2009

The body shop c vitamini göz canlandırıcısı (iyi sırdaş:)

yaklaşık 15 gündür body shop un bu göz kremini kullanıyorum. Normalde bakım kremlerini kullanmayı pek bir aksatırım. Gece yorgun argın yatağın yolunu bulmaya çalışırken bir de kremleri alayım sürüneyim derdine hiç gelemiyorum. kuzu kuzu çekmecenin içinde bekliyorlar beni, ayda yılda bir simyaser ablamız bizi alsada sürse diye:) Ancak bu krem bambaşka, aslında tavsiye üzerine aldım bu kremi çünkü daha 19 yaşında bir insan olarak göz kremi kullanmaya hiç niyetim yoktu zaten göz çevremde beni rahatsız eden bir sorunumda yoktu. kremi aldığım gece isteksiz isteksiz şöle bir deneme amaçlı olsun en azından bir kaç kere düzenli kullanayım sonra nasılsa çekmecedeki yerini alır :) diyerek sürdüm. Sabah kalktığımda banyoya gittim yüzümü yıkadım, ardından bir önceki gün yaptığım makyajdan göz altıma inen bir siyahlık felan var mı diye aynaya yaklaştım kiii o da neee bu gözler benim miiiii?...........
hehe aynen böyle oldu. fark neydi şimdi onu anlatayım. aslında göz çevremde beni rahatsız eden pek bir şey yoktur genelde sadece sabah kalktığımda üst göz kapaklarımın kirpiklere yakın kısmında hafif bir şişkinlik olurdu ve 1 saat içinde geçerdi ama bu şişkinlik 1-2 tane kirpiği heba etmeme neden olurdu (deride oluşan gerginlik sebebiyle) yıllardan beri istisnasız her sabah oluşan bu şişkinlik o sabah olmamıştı. Göz altlarıma gelince sanırım bir daha hiç göz altı kapatıcısı kullanmaya gerek duymayacağım:) hiç olmadıkları kadar berrak ve aydınlık bir haldeler. haa bir de hani çok yağlı ciltlerde göz altında küçük küçük yağ bezecikleri olur bende de bir tane vardı ( çoğalacak diye çok korkmuştum) ama kremi kullandıktan sonra o da yok oldu.
kısacası daha sayamadığım bir çok olumlu etkiye sahip bu minicik göz bebeğim. o nedenle sürmeyi asla unutmadığım ve ihmal etmediğim tek krem:) ilk göz altı kırışıklıklarım oluşana dek tekrar tekrar alıp kullanıcam. şimdi bu serinin diğer ürünlerini denemeyi planlıyorum kısa süre sonra onlarıda deneyip yorumlarımı sizlerle paylaşacağım. son olarak fiyat belirtmeyide ihmal etmiyeyim normalde 34 tl ancak ben şu sıralar devam etmekte olan body shopun %50 indirimiyle 17 tl ye aldım. bence kesinlikle her kuruşunu hak ediyor.

8 yorum:

D dedi ki...

c vitaminli ürünler gerçekten bir başka oluyor. Bu serinin tüp içindeki micro refiner scrubını tavsiye ederim resmen mucize bir scrub ben bayılıyorum.

Unknown dedi ki...

öyle mi canım onuda deniyeyim o zaman. bende çok beğendim ve şimdiye kadar kullanan kimseden olumsuz bir yorumla karşılaşmadım. galiba tüm c vitamini serisini tamamlıycam:)

Roxelanne dedi ki...

bu ürünü bende çok merak ediyor ve kullanmak istiyorum, insan 20li yaşlarda olunca amaan göz kremi de neymiş oluyor ama ileriye dönük önlem almamız da şart ;)

Unknown dedi ki...

haklısın canım, yeni bir göz kremi daha deniyorum şu sıralar. En kısa zamanda onla ilgili düşüncelerimde sizlerle...

Özge dedi ki...

Canım arkadaşım Fragariac, senin bu üründen memnun kaldığını söylemişti; ben de kendisini çok merak eder dururdum, neyse ki bloguna denk geldim;)

Bir senedir yorgunluğa bağlı morluklar- korkutucu değil ama, rahatsız ediyor- var; sence bu krem işe yarar mı?

Unknown dedi ki...

evet canım ben çooook memnunum bu üründen sonra bidaha raflardaki göz kremlerine gitmedi gözüm. araştırdığım kadarıylada bu göz kreminden memnun kalmayanların tek nedeni c vitamini içerikli kremlere alerjileri olması eğer böle bir problemin yoksa kesinlikle tavsiye ederim canım bu kremin bir etkiside kirpikleri beslemesi ve azda olsa uzatmasıymış ben aldıktan sonra öğrendim ama gerçekten uzun süre kullanımda çok hafif bir uzatma sağlıyor:))

dinnur dedi ki...

sunu belirteyım.en pahalı göz altı kremını aldım..hiç bir faydası olmadı..bır etkısı bıle olmadı.siremek die bir urun.yada shremek..cok pahalıdır urunlerı ..2 urununu aldım.etkısnı gormedım.bunu denedım.pahalı kalıtelıden fayda gormedım bunu denıyeyım dedım..ınanın bu daha faydalı

herşeydenkonuşalım dedi ki...

merhaba bende bu serinin serumunu kullandım bugün 4. gün ve yüzüm tamamen alerj oldu pütür pütür ve acayip kaşıntım var.böyle bir etkiyle karşılaştınızmı?