Salı, Temmuz 07, 2009

kozmetikte pratik bilgiler-1- :))

şuan duyuyor gibiyim 'kozmetik ve pratik bilgiler... ne alaka yemek mi yapıyoruz sanki' diyenler çıkabilir ama az sonra okuyacağınız tarzdaki yazacağım yazılar için bu başlığı uygun gördüm, eminim okuyunca sizde bana hak vereceksiniz.:)


evveeet bugün bahsedeceğim ürün bu. Bebek yağı...


resimde gördüğünüz bu ürünün resmen hastayım. Bana kazandırdıkları say say bitmez ama ben sizlere sadece birkaç özelliğinden bahsedeceğim. Öncelikle şunu belirtmeliyim ki bu ürünün bir çok kozmetik ürününe nazaran çoook daha az zararının olabileceğinden %100 eminim yoksa annelerin gözlerinden sakındıkları bebekleri bu sıvıya maruz kalmazdı zannımca:P ve gelelim bu masum ürünün faydalarına;

1- Uzun bir süredir waterproof makyaj temizleyicileri kullanmayı bırakmış durumdayım. Bunun nedeni suya dayanıklı makyaj yapmayı bıraktığımdan değil elbette. Nedeni bebek yağının cilde neredeyse hiç zarar vermeyerek waterproof rimeli dahi kolayca temizleyebilmesidir. Ardından bıraktığı o temiz, hafif nemli bebeksi cilt ve cildinizin ağır makyaj temizleyicilerle zarar görmemiş olduğunu bilme duygusu müthiş. Bununla birlikte pekde işe yaramayan waterproof makyaj temizliyicilere dünya kadar para ödemek zorunda kalmıyoruz.
2- Bebek yağının hayatımıza kattığı bir diğer güzelliktende bahsetmeden geçemeyeceğim. Epilasyon sonrasında alınan duşun ardından kullanıldığında epilasyon uygulanan bölgenin derisini yumuşatıyor ve tüylerin rahatlıkla çıkmasını sağlıyor. Bir çok bayanın kıl dönmesi şikayetinide böylece engelliyor.
3- Özellikle bazı bayanlar kaşlarını ve yüz tüylerini aldırdıktan sonra o bölgede bir kaç saat boyunca geçmeyen kızarıklıklardan şikayet ederler. Eğer böle bir şikayetiniz varsa tüylerinizi aldırdıktan sonra o bölgeye bir miktar bebek yağı sürmek cildinizi yatıştıracak ve kızarıklıkları bir miktar engelleyecektir.
4- Bronzlaşmak amacıyla güneş kremi, losyonu, sütü, yağı gibi ürünler yerinede kullananlar var şahsen o açıdan hiç kullanmadım ama etkili olduğu söyleniyor.
5- Şu sıcak yaz günlerinde kazara güneşin altında kalırda fazlaca yanarsanız sizinde ilacınız bebek yağı olacak zira yanıkların soyulmaması için düzenli olarak bebek yağı kullanırsanız yanık bölgeyi nemlendirecek ve soyulmayı engelleyecektir.
NOT:Resimde gördüğünüz bebek yağı dalin marka ancak markanın bir önemi yoktur. Aynı ürün bir çok markada bulunabilir
Her zamanki gibi fiyat belirtmeden geçemeyeceğim, ben dalin bebek yağımı 11 liraya almıştım. Benden şimdilikte bu kadar hepinize bebek gibi bir cilt diliyorum.










7 yorum:

Amethyst dedi ki...

ben de duştan sonra nemlendirici olarak kullanıyordum şimdi bepantol kullanıyorum ama sonunda yine bebeyağına döneceğim sanırım:)

Roxelanne dedi ki...

faydalı bilgiler için teşekkürler:) bende bir süre göz makyajımı bebe yağı ile çıkarmıştım. yalnız güneş losyonu vb. yerine kullanmak biraz sakıncalı, evet muhteşem yakıyor ama güneşten koruyucu bir etkisi olmadığı için zararlı malesef, bir de zaten esmer değilseniz pancar gibi yapabilir ilk günden:)

Unknown dedi ki...

Roxelanne ne demek cnm görevimiz:) koruyucu etkisi olmaması çok tehlikeli olabilir, haklısın. esmer tenlileride arap bacı yapabilir ilk günden. aay bunu yazınca kontrolsüz güç, güç deildir reklamı geldi aklıma birden nedense.:)
Amethyst bende güneşlendikten sonra duşumu alıp bepantholü sürüyorum çok ferahlatıyor; ama genel olarak bebek yağı favorim.:)

KelebekAtölyesi dedi ki...

makyaj temizleme ürünü olarak hiç aklıma gelmemişti,teşekkürler çok.hemen deneyeceğim.sevgiler

Unknown dedi ki...

rica ederim umarım memnun kalırsınız :)

Özge dedi ki...

Ben de bebe yağını duştan sonra muhakkak kullananlardanım. Makyajımı da onunla çıkarıyorum, bence en iyi makyaj temizleyicisinden daha iyi bu konuda;)Hem gözlerim de nemlenmiş oluyor, göz kremi sürmüyorum bir daha;)

Unknown dedi ki...

özgecim kim bilir cildin ne güzel bebek gibidir şimdi ben duştan sonra kullanamıyorum şu sıralar üşeniyorum da azıcık;) ama hep elimin altında bulundururum çoook seviyorum