Perşembe, Temmuz 23, 2009

Neutrogena deep-clean facial cleanser

Bugünlerde cilt bakım ürünlerine biraz fazla sardım sanırım. Ama son günlerde cildimin kahramanı olarak gördüğüm bu temizleyiciden de bahsetmeden olmazdı. neutrogena deep clean facial cleanser yeni gözdem.


Cildi temizlemekle kalmayıp pürüzsüz bir görünüm veriyor, parlamasını önlüyor. Benim cildim aşırı yağlı olduğu için bu yağlı ciltler için olanı tercih ettim ama benim cildimde bile hafif bir kuruluk yapabildi o yüzden nemlendiriciyi yanımdan eksik etmiyorum. Yağlı ciltler için biçilmiş kaftan ancak karma ve kuru ciltler uzak durmalı. eee onlar içinde başka seçenekler sunmuş neutrogena. benim bu temizleyicide en sevdiğim özellik pompalı olması, çok pratik geliyor bana böle şeyler. Diğer temizleyiciler gibi sabunu al, köpürt sonra sabunu nerde saklasam, aman mikroplardan uzak dursun derdi yok. ya da aman kapağını açtım yok etrafa bulaştı, döküldü derdide yok. Keşke bütün temizleyiciler böle olsa... Bir diğer beğendiğim özellikte çabucak durulanması, hiç uğraştırmıyor beni en ufak bir kalıntısı bile kalmıyor, köpürmesi de tam kararında. Kullanmaya başlamadan önce çenemde minik bir sivilce vardı. sağolsun sivilcemi kısa sürede söndürdü. Siyah noktalar üzerindeki etkisini henüz test etmediğim için bir şey diyemeyeceğim. 14-15 civarında bir fiyata almıştım yanılmıyorsam. aah keşke kokusu azıcık daha hafif olsaymış demeden de geçemiyorum:)

2 yorum:

Smmyy dedi ki...

ben bunu kokusundan dolayı kullanamıyorum canım :D

Unknown dedi ki...

:D ben pek kokuya karşı duyarlı değilim:) ama hassas kişileri etkiliyici bir kokusu var gerçekten:)