Cumartesi, Temmuz 28, 2012

zidaya.com Alışverişi :)

Ne zamandır zidaya.com da beğendiğim  bir kaç ürün vardı ama internetten alışveriş yapmayı pek sevmediğimden almayı düşünmemiştim açıkçası ama sonunda dayanamayıp sipariş verdim ve yeni güzellerime kavuştum. Ürünlerim 3 iş gün içerisinde sorunsuz olarak elime ulaştı. Aldıklarımın hepsinden memnun kaldım diyebilirim.

Sitede alışveriş yaparken her ürünle ilgili bilgi kısmında 3 ürün kaldı.. 1 ürün kaldı.. gibi özel belirtmeler bana hiç samimi gelmiyordu, ama doğruymuş ben alışveriş yaptıktan sonra aldığım tüm ürünlerden birer adet düştüler, tek kalanlarda stoğu tükendi :) Yani oturup bide buna mı baktın diyenlerinizde olacaktır muhtemelen ama ne yapayım dikkatimi çekti işte :)

Gelelim aldıklarıma :)
Aslına bakarsanız alışverişin baş kahramanları aşağıda görmüş olduğunuz Ceasar David çantalar, diğerleri sadece yanlarına arkadaş olsun diyerek eklendiler :) İkisinede bayıldım! Ben çok sevdiğim eşyalarımı kullanmaya kıyamam :) bunlarda öyle olacak muhtemelen :)










Altın sarısı - siyah ikilisi yan yana gelince benim için dayanılmaz olabiliyor :)




İki tanede babet aldım, yeşil olanın fiyatı çok uygundu ne zamandır da bu renk bir babet istiyordum, denk gelmesi güzel oldu :) en güzel yanıda son derece rahat olması. Başka renginide alsamıydım acaba? :) Diğeri benim bir babete verebileceğim max miktarın biraz üzerindeydi ama modeli çok beğendim, sandalet giymekten nefret eden ve kendine hiiçç yakıştıramayan bir insan olarak yaz ayakkabıları içinde tercihim  bu tarz delikli babetlerden yanadır.








Bunların dışında alttaki güzelleride ekledim alışverişime, clutch ve topukluyu abimin nişanı için aldım ;) her ne kadar hala aklımda ''acaba rugan mı alsaydım?'' sorusu uçuşsada genel olarak beğendim diyebilirim.










Eğer alışveriş yazılarını blogta görmekten hoşlanıyorsanız daha sık yer verebilirim, bu ara alışveriş sezonumu açmış bulunuyorum :) Yok Simyaser ne işi var bunların makyaj bloğunda diyorsanız da bana bildirin lütfen :)) 


Aldıklarımı beğenip siteden satın almak isteyen arkadaşlar için linkleride ekliyorum ;) ancak bir kaçının stoğu tükendiği için (örneğin ilk çanta) link ekleyemiyorum bilginize..
Kot çanta tık  --- Siyah çanta tık
Iloz babet tık --- Topuklular için tık
Clutch ve cüzdan


 sevgiyle kalıııın...

7 yorum:

Shimizu Zen dedi ki...

Alışveriş yazılarına devam tabikiiii:)

sevda s. dedi ki...

Güle güle kullan canım aldıklarını, en çok siyah çantaya bayıldım :)

Unknown dedi ki...

Shimizu Zen pekiii ;)

sevdacım çoookk teşekür ederim :)

ruya dedi ki...

çoook güzeeel. sizden rica etsem aldığınız ürünlerin aldığınız sitedeki linklerini de koyabilir misiniz? ben de almak istiyruuum

Unknown dedi ki...

tabi ki birazdan yazının sonuna ekleyeceğim ;)

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

güle güle kullan aldıklarını bende internetten alışverişe bir türlü alışamadım almak zor geliyor ama bazen güzel ürünler oluyor. Takı için bende lidya yı takip ediyorum

sevgiler
özge

Unknown dedi ki...

teşekür ederim özge :) bende yeni yeni alışıyorum internetten alışverişe, benim için tek dezavantajı kargonun gelişini evde olduğum bir güne ayarlamak oluyor. Lidyana yı bende çok beğeniyorum