Cuma, Temmuz 06, 2012

Loreal Glam Bronze Powder Duo


Yaklaşık olarak bir yıldır ve her gün kullandığım bir ürün,
 ba-yı-lı-yo-rum :)
Bu kadar çok kullanmama rağmen daha üzerindeki desenin bile silinmediğini göz önünde bulundurursak benim değişik ürünler deneme hevesim olmasa bu ürün bana ömrüm boyunca yetebilirdi heralde :))




Kabı görmüş olduğunuz üzere iki kattan oluşuyor, ilk katında ürün ikinci katında kocamaann bir ayna ve bir adette fırça bulunuyor. Gerçekten çok kullanışlı, hem ambalajın dizaynı hemde parçaların kalitesi oldukça başarılı.


Bu ürünü almadan önce standa baya bi gittim geldim. İnceledim, elimde denedim sonra 'Yok yaa kalsın başka bişi bakarım.' dedim ama son anda benimle birlikte kasaya geldi :) İyi ki almışım gerçekten. 
Bu kadar kararsız kalmamın en büyük sebebi içinde bu kadar ışıltı varken kontür amaçlı kullanabilirmiyim? yüzde sim sim durur mu acaba? sorularıydı ama kesinlikle çok başarılı buldum.
Yüzde sim sim durmuyor, sanki cildiniz kendiliğinden ışıltılıymış gibi bir görüntü oluşuyor <3


Koyu rengi (2) rahatlıkla kontür için kullanabiliyorum ( şu sıralar nc30 um :)
Açık rengi ise (1) zor durumda kalırsam ve yanımda kullanabileceğim başka bir ürün yoksa aydınlatıcı olarak işimi görüyor.
Ve genellikle kırmızı ruj kullandığımda da iki rengi karıştırıp (3) allık olarak kullanıyorum.
Eğer daha açık bir ten rengine sahipseniz iki rengi karıştırıp istediğiniz tonu elde etmeniz mümkün ve tabi ki bu da bir avantaj.




Ürün 9 gram, fiyatı bir çok kozmetik mağazasında 40 tl civarında.
Bu arada bendeki rengi 102 Harmonie Brune.
Sevgiyle kalın :)

3 yorum:

Mrs Marka dedi ki...

bak ya,masraf çıkardın bana şimdi,çok beğendim,gitti 40 lira :))) teşekkürler paylaşmışın iyi ki,bayıldım,denicem ,alıcam

bakimliolmakasktir dedi ki...

bronzer kullanmayı bilseydim kesinlikle bu ürünü alırdım çok güzel görünüyor :)

Unknown dedi ki...

Mrs Marka hehe :)sağlık olsun canım güzellik yolunda her şey mübahtır, inşallah sende memnun kalırsın :)

bakimliolmakasktir, bronzer gerçekten makyajı çok farklılaştırıyor, kendi kendine pratik yaparak bile öğrenebilirsin aslında ;)