Çarşamba, Temmuz 25, 2012

Loreal Lash Architect 4D Mascara


Malum hepimizin rimelden beklentisi farklı, kimi uzatsın bana yeter der, kimi birazda kıvırsa fena olmaz :) ....

Loreal'in bu rimeli ise 4 farklı özelliğe birden hitap ediyor; uzunluk, dolgunluk, hacim ve kıvrıklık. Yani tüm beklentiye cevap verebilecek tek bir rimel.



Tek kat rimelli kirpikler

İki kat rimelli kirpikler

İki kat rimeli kirpikler

Bir çok rimel reklamında olduğu gibi Loreal Lash Architect 4D reklamında da ''takma kirpik etkisi'' lafı vurgulanıyor. Açıkçası satın almadan önce ''amaaan hepsi aynı bunların'' demiştim :D ama ilk sürdüğüm gün yüzyüze konuştuğum herkes ama herkes takma kirpik mi taktın demişti, o gün anladım ki gerçekten bu rimelde var bişiler :D 

Gerçekten cılız, düz, kısa kirpikleri çok güzel adam ediyor. Benim kirpiklerim makyajsız fotoğraflarda gördüğünüz üzere pek bişeye benzemiyorlar. Bu rimelle elde ettiğim görüntü ise beni fazlasıyla memnun ediyor.

Olumsuz yorumlarımda var tabi ki,
Kirpikleri biraz fazla sertleştiriyor mesela, bu benim için çok sorun olmasada rahatsız olduğunu söyleyen arkadaşlar çok. Bunun dışında bazen iki kat sürdüğümde kirpiklerin yüzeyinin pütür pütür durduğunu farkediyorum. Niye böyle oluyor bir anlam veremesemde bu görüntü benim için doğallıktan çok uzak :/ 


Fırçası uca doğru incelen hafif eğik tasarımıyla gerçekten çok kolay uygulama sağlıyor. Tüm kirpikleri rahatlıkla yakalayabiliyor.

Miktarı 12 ml (şimdiye kadar rimelde gördüğüm en büyük miktar) fiyatı 42-45 tl civarı, fiyatını hak etmediği yadsınamaz bir gerçek. Bir de Gece Siyahı versiyonu var, onu kullanmadım ama yapısının çok kuru olduğunu bir çok kişiden duyuyorum.

Biterse ve elimde buna benzer bir rimel olmazsa tekrar alabilirim ama büyük bir ihtimalle indirim dönemine denk getiririm.
Sevgiyle kalın :)

3 yorum:

özge dedi ki...

aslında tam benlik bu maskara ben doğal durmayan kirpikleri çok seviyorum:)

Unknown dedi ki...

evet bencede sen çok seversin bu maskarayı :) aslına bakarsan bende sevdim güzel gerçekten :)

sevda s. dedi ki...

Sen de çok iyi durmuş ama, gerçekten belirgin kirpiklerin olmuş :)