Çarşamba, Temmuz 25, 2012

Oriflame Revelation Mascara - Green

Her ne kadar karşı cinsten arkadaşlarım tarafından itici bulunsada renkli rimeller kullanmayı çok seviyorum ben. Bu rimelide yakın bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine almıştım. Kendisi sarışın ve beyaz tenli olduğu için rimel her yönüyle çok yakışıyordu ona. Malesef bende öyle olmadı :) Kara kaş kara göze yakışabilecek bir rimel değil bence.



Şimdiye kadar denemiş olduğum tüm Oriflame rimeller gibi buda minicik bir fırçaya sahip. Bu sayede rimeli çok kontrollü sürebiliyorsunuz, rahatlıkla göze yaklaştırıp en kısa kirpikleri yakalayabiliyorsunuz. Bana göre bu tip bir fırçanın dezavantajı rimeli uygulama süresini uzatması. Kocaman fırçalarla 2-3 hamlede işimi bitirebilirken bunda istediğim görüntüyü elde etmek için baya bir oyalanıyorum.



Yapısından söz edecek olursam, kesinlikle topaklanma olmuyor, rengini siyah kirpiklerde bile belli edebilecek kadar pigmentli. Kirpikleri yapıştırmıyor ama bu birazda rimel sürmeye ayırdığınız süreyle ilgili, 2 dkda sür çık olamıyor, biraz uğraşmayı gerektiriyor. Bunun dışında verdiği dolgunluk ve uzunluk için eh işte denebilir. 

Rimelsiz kirpikler

Gelişigüzel sürülmüş tek kat rimelli kirpikler :)
Edit :) Gerçekten çok kötü sürmüşüm :) daha sonra fırsat bulabilirsem fotoğrafları yenileyeceğim :)

Birde bu Oriflame rimellerde dikkatimi çeken nokta, kurumuyorlar. Yani gözüme uyguladığımda sorun yok kısa sürede kuruyor ama rimeli açtığımda kıvamı nasılsa 6. aydada kıvamı aynı. Bundan önceki Oriflame rimellerimde kuruyacak mı diye merak edip bir yıl çekmecede beklettim kurumadı. Belki ambalajın hava almamasından belki rimelin yapısından bilemiyorum ama biz rimeller kurumasada 6 aydan uzun süre kullanmamız gerektiğini biliyoruz tabi ki ;)

Ürün 8 ml, ben indirim dönemlerinde 10 tl ye almıştım
Rimeli sarışın ve sık kirpikleri olan güzellere ya da özellikle bu tonlarda yeşil rimel arayanlara  tavsiye ediyorum :)
Sevgiyle kalın...

3 yorum:

Modavesaire dedi ki...

mor renk olanı da bende var.. fırçası farklı ama..hem fırçası hem de koyu mor-siyah oluşu (doğal bir görünüm oluyo, mor mor durmuyo mürdüm duruyo)harika...tavsiye ederim:))

Adsız dedi ki...

Ben kullandım bunu ama pek memnun kalmadım :/ ya benim kirpiklerim zayıf ve düz diye ya da ürün bozuktu bilemiyorum :S ama sen de çok hoş durmuş :D

Unknown dedi ki...

MODAVESAİRE, ben bundan pek memnun kalmayınca morunu almamıştım ama anlattığına göre onuda denemek isterim :) en güzel yanlarıda sıradan bir renk olmamaları heralde :)

supercellma, evet kirpik yapısıyla ilgili olabilir :) çok teşekür ediyorum :)