Cumartesi, Temmuz 14, 2012

Clinique High Lengths Mascara


Geçtiğimiz ay sevgili Özge'yle buluşmuş ve çok keyifli zaman geçirmiştik :) Gelirken dopdolu bir hediye paketi getirmişti bana, hala çok severek kullanıyorum ve her kullandığımda da kendisini anıyorum :) 
O güzel paketten çıkan ürünlerden biride Clinique High Lengths Mascara'nın deneme boyuydu. Ben daha önce bu rimeli kullanmamıştım, bu sayede deneme şansım oldu ve yorumlarımı sizlerle paylaşmak istedim.


Öncelikle fotoğraflara bakalım. Yukarıda sadece kapatıcı, far bazı ve pudra uygulanmış halimi, aşağıda ise tek kat rimel uygulanmış halimi görüyorsunuz. Tek katta son derece doğal bir görüntü elde ettim. Sadece biraz kıvırıp boyuyor ve azcıkta uzatıyor kirpikleri. Eğer bir rimelden beklentiniz sadece bu kadarsa sizi son derece memnun edebilir. 
Bu haliyle tam bir liseli rimeli bence :) Okul yönetimi-makyaj ikilisi yan yana geldiğinde ne tür yıldırma politakalırına maruz kaldığımızı hepimiz biliriz :) bu rimel çağımızın liseli genç kızları için büyük bir nimet bence :)


Aşağıda iki kat rimel uygulanmış kirpikleri görüyorsunuz. İyi derecede uzunluk ve kıvrıklık sağlıyor, dolgunluk ise orta düzeyde diyebilirim; ancak memnun kalmadığım tek bir özelliği var ki ikinci katta kirpikleri yapıştırıyor.


Bu rimelin en sevdiğim yanı çok kolay temizlenmesi oldu. Ben waterproof olmayan tüm rimellerimi aynı şekilde temizliyorum. Önce göz makyaj temizliyicisiyle rimeli temizleyip sonra bol suyla yıkıyorum yüzümü. Buna rağmen çoğu rimelde artık kalabiliyor ama bu rimelde temizleyici kullanmayıp yüzümü sadece suyla yıkasam bile hiç bir artık kalmıyor. Şimdiye kadar kullandığım en kolay temizlenebilen rimel budur diyebilirim.

Diğer bir pozitif özelliği ise kirpikleri sertleştirmemesi. Sürdükten 2-3 saat sonra bile kirpiklerime dokunduğumda çok esnek olduğunu hissedebiliyorum.

 Rimelin fırçası 3 sıra tırtıktan oluşuyor. Kirpikleri ayıramamasının sebebi çok açık olarak ortada.









































Eğer bir rimelden beklentiniz çok abartılı dolgun ya da takma kirpik takmışcasına bir görüntü elde etmek değilse, sade görüntüden hoşlanıyorsanız, kirpik kıvırıcı kullanmaktan hoşlanmıyorsanız ve rimelinizin bu görevi üstlenmesini istiyorsanız, tek tek ayrılmış kirpikler size göre değilse bu rimeli gönül rahatlığıyla alıp, mutlu mesut kullanabilirsiniz :) Tam boy ürün miktarı 7 ml, fiyatı 52-55 tl.
Herkese mutlu tatiller dilerim :)
Sevgiyle kalın.

3 yorum:

özge dedi ki...

2.fotoda oldukça iyi durmuş canım sende, kirpikler kaskatı olmuyor haklısın bu yönüyle ideal:)

Gizem İzmirli dedi ki...

Çok güzel duruyor gerçekten de =)

http://gizemizmirli.blogspot.com/

Zeynep T. dedi ki...

Clinique denemedim ama sayenizde deneyeceğim.. :)
TEŞEKKÜRLER..