Pazar, Temmuz 08, 2012

Loreal Colour Riche Serum Ruj


Malumunuz yazında gelmesiyle iyice esmerleştim, pembeleri kırmızıları daha da bir kendime yakıştırır oldum :)
Hal böyle olunca çekmecemdeki pembelerimden favorilerimi çıkardım göz önüne ki onlardan biride bugün karşınızda.



Loreal'in bu serisinin en sevdiğim yanı dudakları güzel nemlendirmesi ve dolgun göstermesi.
Bununla birlikte kalıcılıkta oldukça yüksek, ben swatchları yaptıktan sonra elimi 3 kez sabunladım ve çıkmadı :D inanamadım. Dudağımdayken bu derece kalıcı olduğunu farketmemiştim doğrusu.





Yapı olarak çok başarılı, dudak çizgilerine dolup kötü bir görüntü oluşturmuyor. Sürerken kayıyor adeta ve dudakta bıraktığı his gerçekten çok güzel.









Ten rengime gerçekten çok yakıştırıyorum bu ruju.



Ürün 4 gram, fiyatı sanırım 30 tl civarında.
Sevgiyle kalın :)

5 yorum:

özge dedi ki...

çok hoş bir renk seçmişsin canım lorealin rujları çok başarılı oluyor..

senem dedi ki...

çok tatlı bir pembe güle güle kullan canım

Unknown dedi ki...

özgecim evet gerçekten loreal'in rujlarını denedikten sonra bir çok rujumun pabucu dama atıldı :)

*ssdesignbutik, teşekürler tatlım :)

Pinarissima dedi ki...

renk muhteşem, keşke bir de dudağında görseydik:)

Pinarissima dedi ki...

renk muhteşem, keşke bir de dudağında görseydik:)