Perşembe, Temmuz 26, 2012

Oriflame Kaş Seti

Kaşları belirginleştirmek tartışmasız makyajı farklı bir boyuta taşıyan en önemli noktalardan biri. Şu bi gerçek ki göz makyajı ne kadar başarılı olursa olsun, onu gösterecek olan kaşlardır.


Hal böyle olunca kaş ürünlerine daha fazla yoğunlaşmakta fazda var deyip yeni ürünler deniyorum bende, denedikçe kaş kaleminin bana göre olmadığını kaş farını daha pratik bir şekilde uygulayıp daha doğal bir görüntü elde edebildiğimi farkettim ama kaş kalemiyle mükemmel bir görüntü elde edenleri görünce kıskanmıyorum değil :)



Oriflame kaş farı kitinde bulunan koyu kahverengi tam anlamıyla benim kaş rengimle uyuşuyor. Ortada bulunan açık kahverengi tonu sarışınlar için oldukça uygun, ben bu farı bir kaç kez göz makyajımda crease bölgesinde kullandım :) İki rengi karıştırıp istenilen rengi elde edebilmekte bir avantaj tabiki.
Sette farlara ek olarak birde vaks bulunuyor ama pek işe yaradığı söylenemez. Ben sadece bir kere kullandım o kısmı ve hem uygulama süresini iki katına çıkardığından hemde pek bir değişiklik yaratmadığından kullanmaya devam etmedim.





Genel olarak bu kaş setinden memnunum, daha önce The Body Shop'un kaş farı kitini kullanıyordum, onu kaybedince bu seti almıştım, aralarında çokta bir fark yok. Yalnızca Oriflame kaş farı kitindeki renkler benim gerçek kaş rengimle daha uyumlu, bu sebeple daha memnun kaldım açıkçası.
Kullanımıda oldukça kolay, çok abartılmadığı sürece doğallıktan uzak bir görüntü oluşturmuyor.




Farların her biri 1.12 gram, Ürünün bu ayki katalogta indirimli fiyatı 14.90 tl.
Gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim.
Sevgiyle kalın :)

Hiç yorum yok: