Pazar, Ağustos 25, 2013

Bitenler - 7 -

Şükürler olsun az da olsa bir şeyler bitirebildim yine :)


  • Duru Gourmet Mangolu Dondurma Duş Jeli : Kokusu, köpürmesi, temizlemesi her şeyiyle güzeldi. Özellikle yazın mangolu, portakallı vs duş jellerine bayılıyorum.
  • Nivea Visage Canlandırıcı Temizleme Sütü : Ürünün yarısından fazlası duruyor ama daha önceki yazımdan bahsettiğim sebeplerden dolayı kullanamadım ve durduğu yerde bozuldu doğal olarak çöpe gidiyor.
  • Oriflame Feet up Ayak Kremi : Bir dönem duş jeliyle birlikte çıkmıştı bu seri. Portakallı ve karanfilli yoğun bir kokusu vardı. Normal Feet up serisinden yapı olarak hiç bir farkı yok, sadece kokusu farklıydı. Ben ayaklarımdan çok ellerimde kullandım kendisini :) beğendiğim ayak kremlerini gece yatarken ellerimde de kullanma gibi bir huyum var.
  • Pastel Magic Touch Concealer : Çok sevdiğim bir üründü bu. Kapatıcı kısmını bitireli çok oldu ama aydınlatıcısını bitiremedim bir türlü. Daha sonra tekrar alabilirim.
  • The Body Shop Tea Tree Tonik : Sonunda bitti! Güzel bir üründü ama ben tonik insanı değilim. Yine de elimin altında bulunsun lazım olur diyerek bir tonik alacağım ama büyük ihtimalle farklı bir ürün almayı tercih ederim.
  • Dior Hydra Life Pro-youth Sorbet Göz Kremi Deneme Boyu: Minicik bir krem olmasına rağmen bir hafta yetti bana. Nemlendirmesinden çok memnun kaldım. Alınacaklar listeme ekledim.
  • Diğer bitenler; üzeri tamamen silinmiş bir lip balm, çok güzeldi ama adını hatırlamıyorum :( Kirpik yapıştırıcılar, ruj testerı, fe makyaj temizleme pamuğu ve makyaj süngerleri.
Sevgiyle kalın

Hiç yorum yok: