Çarşamba, Ağustos 15, 2012

Nivea Visage Canlandırıcı Temizleme Sütü


Sevmedim - Sevemedim
Ne yazık ki cildimde alerjik bir duruma sebep oldu ama herkeste olucak diye bir kaide yok tabiki, annemde ve kuzenimde olmadı mesela. Bazı cilt bakım ürünlerinde bulunan bir maddeye karşı alerjim var benim >.< henüz bulamadım ama yakında buliciim ne olduğunu ;)

Ürünün performası üzerine konuşucak olursam, temizlemesi güzel ama mükemmel değil. 
Vaad ettiğini yerine getiriyor ve temizledikten sonra neme doymuş gibi görünen bir cilt bırakıyor geriye. (İçeriğinde bulunan yüksek orandaki sıvı parafin ve gliserin sağolsun)
Kullanımdan sonra yağlı bir his bırakmıyor ancak ben her kullanımdan sonra yüzümü köpüren bir temizleyiciyle daha yıkıyordım mutlaka.


Miktarı 200 ml, fiyatı Gratis lerde 16 tl idi yanlış hatırlamıyorsam.
Alerji riskini göze alıyorsanız deneyebilirsiniz ;)

Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok: