Perşembe, Şubat 28, 2013

Avon Glimmerstick Göz Kalemleri


İlk makyaj yapmaya başladığım zamanlardan bu yana defalarca kez bitirdiğim ve bitirdikçe tekrar tekrar aldığım göz kalemlerimi görüyorsunuz. 
Asansörlü olmaları bu kadar çok kullanmamda en büyük etken. Açılarak kullanılan tahta ya da plastik kalemler bana çok uğraştırıcı geliyor ( ilkokuldada hiç sevmezdim :)
Mükemmeller diyemem, eksileri var. Çok yağlı göz kapaklarına sahipseniz ya da gözleriniz sulanıyorsa kolaylıkla akıp dağılabiliyorlar. Üst kirpik dipleriniz gözünüzü açtığınızda göz kapağınıza değebiliyorsa, ürün zamanla o değdiği kısıma bulaşabiliyor. Anlatabildiğimi umut ediyorum şuan :)


Bendeki 4 rengi dışında bir de kahverengisi var yanılmıyorsam. 

soldan sağa renkler; starry night blue, saturn grey, blackest black, majestic plum

Bu ay ki Avon kataloğunda 19.40 tl olduğu yazıyor. Ben hiç birini o fiyata almadım :) en fazla 7.50 tl ödemişimdir.
Olmazsa olmaz ürünler değil, bende neden böyle bağımlılık yaptılar bilmiyorum :)
Sevgiyle kalın.

4 yorum:

MorMidye dedi ki...

majestic plum da benim favorim. siyah gibi duruyor bende ve hiç akmıyor. kesinlikle açmalılara göre daha iyi :)

Unknown dedi ki...

zz89, güzel bi renk gerçekten ;)

Unknown dedi ki...

majestic plum rengini ilkkez görüyorum avon pek almıyorum bu aralar satan kimse yok ama bu renge bakacagım bulursam cok hosuma gitti

Unknown dedi ki...

Naz, evet güzel renk gerçekten. Eskiden Avon ve Oriflame'a üyeydim sadece kendim alışveriş yapıyordum, ulaşmam kolay oluyordu; ancak bende üyeliği bıraktım bırakalı alamıyorum.