Çarşamba, Mart 13, 2013

Pastel Express Volume + Length Mascara


12-13 liralık fiyatını göz önünde bulundurarak güzel bir rimel olduğunu söyleyebilirim.
Uzunluktan ziyade daha çok dolgunluk veren bir rimel bu. Kirpikleri kıvırmıyor sadece kaldırıyor, buda daha kıvrıkmış gibi bir görünüm elde edilmesini sağlıyor. Yapısı ne yazık ki topaklanmaya müsait, bu sebeple sürerken dikkatli olmakta fayda var. 


Fırçası orta boyutlu ve plastik. Kullanımı oldukça rahat. Tırtıklarının arasındaki boşluk baya fazla, bunun etkisini aşağıda anlatabildim sanırım.


Fotoğraflardanda anlayacağınız üzere iki üç kirpiği yapıştırarak daha dolgun bir görünüm elde edilmesini sağlıyor. Bir çok kişinin bu görünümü sevdiğini biliyorum; ancak benlik değil ne yazık ki. Her kirpiğimin tek tek belli olmasını tercih ederim şahsen. Benim için bir diğer eksisi de kirpikleri sertleştiriyor olması. 




Yukarıdaki duruşunu beğendiyseniz ve bir rimele daha fazla bütçe ayıramam diyorsanız deneyebilirsiniz.
Sevgiyle kalın.

2 yorum:

★nasli_ dedi ki...

Iımmmhh bayıldım bu yazıya da :)

Unknown dedi ki...

:)) teşekkür ederim bende senin yorumlarına bayılıyorum :)