Cuma, Mart 01, 2013

Flormar 5'li Far Paleti - 07 -


Eğer Youtube'da sevgili Bilgen'i takip ediyorsanız bu paleti almamış olma ihtimaliniz yok aslında :)
Bende onun övgülerine daha fazla dayanamayıp aldım bu paleti.


Gerçekten güzel bir palet bu.
Farların hepsi mat; ancak öyle tebeşir gibi duran mat farlardan değil kesinlikle. Özellikle toz toz durmayıp farların cilde uyum sağlamasını çok sevdim. Hep far bazıyla kullandım ve kalıcılıklarında sorun yaşamadım.
Şimdiye kadar kullandığım en pigmentli farlar değiller ama dozunda renk veriyorlar. Aslına bakarsanız böylesi benim için daha iyi, yoğunluğunu kendim ayarlayabiliyorum.


Bugün Flormar, tüm ürünlere kafasına göre değişik oranlarda zam yapmış, bir kaç ürününde fiyatını düşürmüş :/
Ben geçen ay bu paleti 14 tl ye almıştım, indirimde felanda değildi, bugün siteden baktım 16,75 tl olmuş. 
Eğik uçlu allık fırçasına 3 tl zam yapmayı uygun görürken diğerine 0.50 tl zam yapmışlar :D komik gerçekten. 
''3-5 liranın hesabını mı yapıyorsun Simyaser:'' demezsiniz biliyorum :) bloğumu takip ediyorsanız zaten öyle biri olmadığımı biliyorsunuzdur. Ama bir fırçaya bir günde %50 zam mı yapılır yaa :D
İki fırçayıda almayı düşünüyordum ama şimdi hiç birini almıcam, sinir oldum gülüp geçiyorum.
Bilmiyorum sadece ben mi takılıyorum bu haksız kazanç sağlama çabalarına ama resmen 'insanları nasıl daha fazla yolarız' ın hesabı yapılıyor. Markaların gözüne sevimli gözükeyim 3-4 tane ürün yollasınlar diye kimseyi haksız yere övemem kusura bakmasınlar. Bloğu açtığım günden bugüne kadar olduğu gibi gerçek düşüncelerim neyse buraya yazdıklarımda o olacak.
Sevgiyle kalın ;)

7 yorum:

Gizem İzmirli dedi ki...

Hiç denememiştim bu ürünü ama bi bakıcam =)

Çok güzel yazmışsın. Kafalarına göre fiyat belirleyen tüm markalara gıcık oluyorum ben de =)

gizemizmirli.blogspot.com

Unknown dedi ki...

KeLeBeK, aynen bende ;) teşekkür ederim yorumun için :)

Adsız dedi ki...

güzel bir paletmiş.Güzel günlerde kullan.
Yerli markaların satışlarını artırınca takiben fiyatlarını artırmalarına bende sinir oluyorum.Tamam artırırsın ama %50 de insaf!

Unknown dedi ki...

flormarın 4lü paletlerinin kötü duruşundan sonra hiç cesaret edemedim ama bu renkler tam benlik sanırım bir bakacagım teşekkürler güzel değerlendirme için
Sevgiler
Naz

Unknown dedi ki...

shayna MB, teşekkür ederim :) evet gerçekten yerli markaların çoğunda var bu sorun :S Çok satanların fiyatı şişirilip az ilgi görenlerin fiyatı düşürülüyor :/

Naz, ben teşekkür ederim :) ikinci bir şansı hak ediyorlar bence ;)

hayeda dedi ki...

Bu paletlerden bende de var (ama ayni renk kombinasyonu degil). Bence de kalite olarak idare ederler ama fiyatlari haksiz derecede yuksek. Neredeyse 20TL'yi hakediyor mu Allah askina bu urun? Bu neredeyse 10 dolar demek. ABD'de 10 dolara Physician's Formula falan gibi high end drugstore urunler aliniyor. Elf'ler falan da 1 ila 3 dolar arasinda. Ki bence onlar pigmentasyon vs olarak Flormar'dan kat kat ustunler. Valla blogcular firmalara guzel gorunucez diye yalakalik yapmaya devam etsinler bu kafayla biz daha cok soyuluruz. En azindan durust fikrini soyledigin icin tesekkur ederim.

BNG dedi ki...

Bilgen'i takip ederken aklımın bir köşesine yazmıştım bu ürünü ama unutup gitmişim ne yazıkki.
En kısa sürede edineceğğim :)

Yeni bir bloggerı takip etmek istersen bekleriim :)
tekaska.blogspot.com