Cuma, Mart 01, 2013

MAC 138 Konik Yüz Fırçası

Fazla kaçırılmış bir akşam yemeğinin ardından kahvemle birlikte yazmaya koyuldum yine :)


Aldığım günden beri favorim olan kontür fırçamdan bahsedeceğim size.
Ben aslında başarılı kontür çekebilen bir insan değilim ama bu konuda hatırı sayılır derecede övgü aldığım doğrudur. Tek sebebi de bu fırçadır. Çok iyi bir ikili oluşturduk biz :) Başka hiç bir fırçayla yaptığım kontürlemeyi beğenmiyorum. Çünkü zaten diğerleriyle beceremiyorum :)


Sadece bronzer uygulamak için değil aynı zamanda allık uygulamadada oldukça başarılı.
Yanımda bu fırça varken hangi allık ya da bronzer olursa olsun içim rahat. Çok pigmentli bir allık uyguluyorum aman seyrek kıllı fırça kullanayım ya da bu allık pek renk vermiyor daha sık kıllı bir fırça bulayım derdi yok. Hepsini tek başına başarabilen bir fırça bu.


En büyük avantajı, fırçanın ucuna alınan az bir miktar ürünün, istenilen yere uygulandıktan sonra fırçanın etrafındaki daha kısa boyutlu kıllar yardımıyla dağıtılabilmesi ve bu sayede oldukça doğal bir görünüm elde edilmesi.


Tavsiye eder miyim? Kesinlikle evet.
Herhangi bir Mac mağazasından satın alabileceğiniz fırçanın fiyatı 137.50 tl.
Sevgiyle kalın.

4 yorum:

beggummy dedi ki...

Güle güle kullan.Çok güzel bir fırça ama bence çok pahalı :(

Unknown dedi ki...

beggummy, teşekkür ederim daha güzelleri senin olsun, evet malesef fiyatı biraz yüksek :/

özge dedi ki...

fırçayı 6 aydır falan arıyorum artık satmayacak mac dediler ve farklı fırçalar önerdiler, hatta mualar bu fırçayı hiç sevmediklerinden gereksiz olduğundan bahsettiler, bana ne ya bende istiyorum bu fırçadan:)

Unknown dedi ki...

şok oldum şuan Özge o_O'
mualarda bir garip, onların gereksiz bulduğu fırça olmadan ben makyajımı yapamıyorum :D Amerika satış sitesine baktım şimdi satışta gözüküyor, acaba Türkiye'ye mi gelmicek artık. Bilemedim ama inşallah bulursun canım.