Perşembe, Mart 01, 2012

Şubat Ayı En Sık Kullanılanlar :)


Şubat ayında elim en çok bu ürünlere gitti. Pek fazla bişey kullanmamışım aslında :)

  • Fondöten - The Body Shop Extra Virgin Minerals ( yazısı gelicek ;)
  • Pudra - Maybelline Dream Mat Powder vee  Synergen Kompact Powder  ( bitti bitecek :)
  • Allık -  Benefit Bella Bamba
  • Far - Oriflame Giordani Gold Mineral serisi- Topaz Brown (kaldırıldı) vee Loreal Crome Shine-169
  • Far Bazı - Rival de Loop far bazı
  • Rimel - Maybelline One by One vee Loreal Lash Architect 4D
  • Eyeliner - Flormar dipliner
  • Ruj - Oriflame Wonder Colour Ruj - Garnet Attraction ve Beige Wonder 




Çoğunun detaylı yazısını yazmamışım :S Yakında hepsi gelicek diye umut ediyorum. Sevgiyle kalın :)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

bayılıyorum şu toplu favorilerin olduğu yazılara :D
maybelline bende de seviyorum.
loreal'in o farı çok güzel duruyor hep aklımda ama erteleyip duruyorum :)

Unknown dedi ki...

dofa bende artık her ay güncellemeyi düşünüyorum bu başlığı ;) loreal far gerçekten çok güzel hiç erteleme bence :)