Cuma, Mart 02, 2012

Oriflame Urban Shield Gloss


Oriflame'ın çok memnun kaldığım glosslarından biri..
Bu ayki katalogta satışta ve indirimde olduğunu görünce yazmak istedim.



Beni cezbeden özelliklerinden birisi 25 güneş koruma faktörü içermesiydi. Zira kendisi spf içeren tek dudak ürünüm :)


Kullandıkça bir gloss için yeterli denebilecek pigmentasyonundan, vanilyalı kokusundan, dudaklı nemlendirmesinden ve bakım yapmasından çoookk memnun kaldım.


Uç kısmı ve doğal olarak uygulaması piyasadaki bir çok glosstan farklı. 
Ucunda esnek bir polimer malzeme var ve orta kısmı yukarda gördüğünüz gibi delik.
Glossun tüpünü sıktıkça oradan ürünü alabiliryorsunuz.


Akma, bulaşma, makyaj çantanızı mahvetmek gibi bir ihtimal yok ve son derece hijyenik.


Dudağa verdiği renk ve ışıltı böyle. Ben bu görünümden oldukça memnunum.


Ürünün fiyatı 14 Mart'a kadar 8.90 tl, 2 renk seçeneği bulunuyor ve miktarı 10 ml.
Sevgiyle kalın :)

2 yorum:

Fermina dedi ki...

Korku filmi önerilerini özledim. Bir kaç tane korku filmi koyarmısın :))

Unknown dedi ki...

elbette ;) bende koymayı düşünyordum, hazırlık aşamasında diyelim :)