Pazartesi, Mart 19, 2012

...Bitenler...


Gönül isterdi ki bu fotoğrafta dibi görünen farlar, allıklar, şişesi boşalmış fondötenler olsun ama malesef yok öyle bi dünya :)
  • Eyüp Sabri Tuncer el ve vücut kremi ; gözü doymayan simyaser bir indirim döneminde bu kremlerden 8 set almıştı :/ bir kısmını hediye ettim bir kısmınıda böyle bitirmeye çalışıyorum. Kokuları tuhaf, çilekli ahududulu diye bizi kandırıyorlar :/ çok yapay bir kokusu var. Nemlendirmesi 24 saat yetiyor bana. Bu arada, marka vücut ürünlerini yenileyerek bu kremleri satıştan kaldırdı. Yeni ürünleri nasıldır diye hiç merak etmiyorum doğrusu.
  • Parmex Aseton ; çok memnunum, bittikçe yeniden aldığım tek aseton markası.
  • Oriflame Maske , uzuunn zamandır benimle birlikte olan ürünlerden biriydi ve çok şükür bitti. Bu maske ile ilgili yorumlarımı  şuradan okuyabilirsiniz. Sevemedim, tekrar almam
  • Flormar lipgloss , yine uzun zamandır benimle olan ürünlerden birisi. Kabında böyle morumsu gibi dursada dudakta çok doğal bir renge dönüşüyordu. Bitiremedim bozuldu o nedenle çöpe gidiyor.
  • The Body Shop yosun serisi nemlendirici krem ; her ne kadar değişik ürünler denemeye hevesli biri olsamda bu krem benim vazgeçilmezlerimden birisidir, her daim elimin altında durur. Yenisi hemen açıldı bile. Sanırım bloğa yorumunu yazmamışım ya da neden bu kadar çok sevdiğimi :) en kısa zamanda yazısı gelicek diye umut ediyorum.
Sevgiyle kalın ;)

2 yorum:

B. dedi ki...

biz de umut ediyoruz tatlı şey :)

sevda s. dedi ki...

Parmex oje severin canıdır :)