Cumartesi, Aralık 21, 2013

NYX Soft Matte Lip Cream ( San Paulo & Antwerp )

( Antwerp, San Paulo )

NYX mat dudak kremleri beni hayal kırıklığına uğratan ürünler arasında ilk sırada yer alıyor.
Halbuki almadan önce fazlasıyla merak ettiğim, mat duruşuna hayran kaldığım, yurtdışında 3-5 dolara alanları görünce içimin gittiği ürünlerdi. 


Ambalajları fazlasıyla güzel. Hatta bana sorarsanız sadece ambalajları güzel.
Siyah kapak kısımları tıpkı Nars ambalajlarında olduğu gibi kauçuk kaplama.


Peki neden sevmedim?
- Dudak çizgilerini taşırmadan sürmek çok zor. Öncelikle mutlaka bir dudak kalemiyle dudakları çerçevelemek gerekiyor.
- Sürdükten yarım saat sonra kremsi dokusundan eser kalmıyor. Öncesinde dudakarınızı ne kadar nemlendirmiş olursanız olun sürdükten yarım saat sonra kupkuru dudaklarla başbaşa kalıyorsunuz. 
Mat görünümü muhteşem ama kuruluk hissi rahatsız edici.
- Dudaklar bir süre sonra bu kuruluğa dayanamayarak çatlamaya başlıyor. Görüntü kabus...
- Üzerine nemlendirici sürdüğünüzde ise mat görünümünden eser kalmıyor tabi ki. Ben bu kadar kuruluğa dayanamayarak bilinçsizce dudaklarımı yalamaya başlıyorum. Bu durumda da ruj topaklanıyor, bulamaç gibi dudakta birikiyor. Bir süre sonrada tamamen silinmiş oluyor zaten. 
- Herhangi bir şey yediğinizde ya da içtiğinizde de aynı şekilde ruj önce topaklanıp sonrasında tamamen silinmiş oluyor. Kalıcılık yönündende gerçekten çok başarısız. 

( San Paulo, Antwerp ) 



NYX ürünleri bazı Rossmann mağazalarında satılıyor.
Soft Matte Lip Cream ler 8 ml ve fiyatları 29.90 tl.
Daha önce hiç bir dudak ürünü için bu kadar kötü yorum yapmamıştım. Sanırım beklentim çok yüksek olduğu için hayal kırıklığımda bir o kadar büyük oldu.
Mat ruj arayışında olanlar ya da benim gibi merak edenler kesinlikle uzak durmalılar.

Sevgiyle kalın.

2 yorum:

Yelda dedi ki...

Ben de bu lip cream'leri çok merak ediyordum. Ambalajları ve renkler çok güzel ama sen böyle dedikten sonra almam artık. Teşekkürler yazı için canım:)

Unknown dedi ki...

Yelda, rica ederim canım :) Kesinlikle görünüşlerine kanılmamalı zira çok kullanışsızlar.