Salı, Temmuz 16, 2013

Essence 3D Farlar


Ben bu farları çok sevdim !
Daha önce ojelerini denediğim Essence markasının başka hiç bir ürününe elim gitmemişti. Ta ki Gratis'te gezerken bu farlar aklımı çelene kadar. Ambalajları çok basit dursada farların yapısı şahane. Özellikle ışıltılı far sevenler mutlaka bakmalı. Seride toplam 9 renk var sanırım. Ben özellikle krem-kahve tonlarını seçtim ama çok güzel morlar, maviler, yeşillerde vardı.







İlk rengimiz 4 numara.
Aşağıda elimin üzerinde görebileceğiniz gibi oldukça pigmentli bir far bu. Bu kadarını beklemiyordum açıkçası şaşırdım.






İkinci rengimiz 8 numara.
4 numaranın aksine bu farlar hiç pigmentli değil. Renkten ziyade ışıltı veriyorlar ama ben böyle olmalarınıda sevdim. Özellikle ikilinin sağ tarafındaki farın ışıltıları güneşin geliş açısına göre değişen renklerde görünüyor. 




Son rengimiz 9 numara.
Bu ikilide 4 numara kadar pigmentli değil ama renkleri ve ışıltıları şahane.



Farlar 2.8 gram ve fiyatları 10 tl.
Simyaser denedi ve beğendi ;)
Sevgiyle kalın.

2 yorum:

özge dedi ki...

güzel renkler seçmişsin canımnım..

audrey dedi ki...

soldaki iki taneyi çok severek kullanıyorum ben de..