Salı, Ocak 01, 2013

The Balm Give Crease a Chance! (Çift Taraflı Far ve Blending Fırçası)


The Balm'dan aldığım son fırça ise çift taraflı bir göz makyaj fırçası.


Fırçanın bir tarafı düz, geniş ve sık kıllardan oluşuyor, farı geniş bir alana uygulamak için oldukça uygun, 
kıl dökme problemi ne makyajda kullanırken ne de fırçayı temizlerken yok.
ürünü tutuculuğu ve uygulaması başarılı.
 olmazsa olmaz mı? tabi ki hayır.
Neticede klasik bir far uygulama fırçası, geniş olması dışında herhangi bir atraksiyonu yok.


(Dün yaptığım makyajda fırçayı kullandığım ve temizlemeye fırsat bulamadığım için fırça birazcık kirli.
Aşağıdaki görüntü için özür dilerim ama bu yazı bir kaç kişi tarafından istendiği için hemen yazmak istedim.)


Fırçanın asıl beğendiğim kısmı diğer tarafı. Duo fiber olarak bildiğimiz kıllardan oluşan bu blending fırçası MAC'in 2012 yılı içinde çıkardığı bir koleksiyondaki far fırçasına çok benziyor. Ben o sıralar parama kıyamayıp almamıştım o fırçayı ancak daha sonra keşke alsaydım diye geçirmiştim aklımdan, Balm'ın böyle bir fırça çıkarmasına çok sevindim doğrusu. Fırça alıştığımız blending fırçalarından farklı olarak bir hayli seyrek ve ince kıllardan oluşuyor. Bu durum ilk bakışta deneyimli bir makyaj severi korkutuyor :) Sanki bunla  crease bölgesine o buğulu efect verilemezmiş gibi geliyor ancak fırça sihirli bir dokunuş gibi bu işi başarıyor. Seyrek kılları olmasına rağmen farı tutuculuğu çok çok iyi.




Ben %40 indirimle 14.00 tl ye aldım. 
İki fırça için bu parayı ödediğimi düşünürsek ne kadar hesaplı bir alışveriş olduğuna kendim bile şaşırdım bunu yazarken :))

The Balm fırçalar benden tam not aldılar, indirim döneminde değilde normal fiyatlarıyla bile alınsa hakediyorlar bence.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur :)
Sevgiyle kalın

2 yorum:

özge dedi ki...

bende saplarına bayıldım bunların fakat the balm indirmde olduğu halde fırçalarda indirim yok dediler bana hatta ordakilere güvenmedim kasada tekrar baktırdım ama yoktu indirim sen iyi denk gelmişsin,güzel günlerde kullan..

Unknown dedi ki...

elim gitti geldi bu fırçalara ama almadım. far fırçası her zaman lazım oluyor. yedekte bulunması açısından çok iyi imiş. herhalde kaçırdım şimdilik ama indirimsiz almayacağım.