Pazartesi, Aralık 31, 2012

The Balm Powder to the People - Pudra&Allık Fırçası


The Balm fırçaların saplarının ne kadar sevimli olduğundan bahsetmedim sanırım :)
Bazıları çok basit durduğunu düşünsede böyle farklılıklar benim hoşuma gidiyor. Klasik siyah saplı fırçaların içinde kendini farkettiriyor ;)



Pudra&Allık fırçasına gelecek olursam, çok yumuşak bir fırça değil ne yazık ki. Hele de Eco Tools'un yumuşak ötesi fırçalarına alışkınsanız hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz. Ancak rahatsız edicek kadar da sert değil kesinlikle.
Kıllar oldukça yoğun, pigmentasyonu az olan allıkları yoğun bir şekilde sürmek için uygun bir fırça. Ya da biraz fazla sürülen allık-bronzer gibi ürünleri dağıtmak için ideal. 


Gelelim pudra mı? allık mı? sorusuna. 
Bu tamamen yüzünüzün boyutuyla ilgili bence. Küçük yanaklarınız varsa allık için doğru bir seçim olmayacaktır, bu nedenle pudra için kullanmanızı tavsiye ederim. Ancak ben olsam bu fırçayı pudra uygulamak için almazdım. Bu işi çok çok daha iyi yapabilecek fırçalar mevcut. 

Aldığımdan beri bir kez yıkadım, yüz küsür lira verip aldığım MAC fırçalar bile her yıkamada 5-6 kılı lavaboda bırakırken bu fırça bir tane bile kıl dökmedi. 

Ben %40 indirimle 15,25 tl ye aldım yanılmıyorsam. 

Sevgiyle kalın

3 yorum:

Mor Menekşe dedi ki...

Bu tarz bir allık fırçası arayışındayken yazın süper oldu.
İndirimde denk geldiğimde mutlaka almak istiyorum.
Sen hangi gratis'ten aldın canım her gratis'te fırçalar malesef yok.

Unknown dedi ki...

Yazının faydalı olmasına çok sevindim :) Ben Ankamall Gratis'ten aldım, Kızılay Gratis'te sorduğumda yok demişlerdi ama geldide mi tükendi yoksa hiç gelmedi mi bilmiyorum. %40 indirim yarında devam ediyor, bulabilirsen almanı tavsiye ederim :)

Adsız dedi ki...

ben bu fırçaları hiç bilmiyordum nereden aldın? bloguma bakıp takipçim olursan çok sevinirim:http://www.makyajvehersey.blogspot.com/